W
I
Ę
C
E
J

«

N
E
W
S
Ó
W
Lords of Summer na winylu
dodane 25.09.2014 12:10:36 przez: ToMek
wyświetleń: 3326
Kolejnym wydawnictwem Metalliki w tym roku będzie winylowa wersja "Lords of Summer". Premiera odbędzie się 28-go listopada specjalnie na tegoroczny Record Store Day. Na winylu, na stronie A, znajdzie się pierwsza wersja utworu jaka wyszła ze studia oraz nagranie na żywo z Rock In Rome Sonisphere Festival (1 lipca 2014). Na stronie B wypalone będzie logo „M” Metalliki – nie da się tego słuchać, ale ma wyglądać cholernie zajebiście. Płyta będzie do kupienia w niezależnych sklepach muzycznych oraz poprzez Metallica.com.




ToMek
Overkill.pl

Waszym zdaniem
komentarzy: 60
Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze.
1 2
Tomo
30.09.2014 10:46:06
O  IP: 82.143.187.35
Wiem o czym piszesz Mitch, ale z drugiej strony w tym kawałku (który uważam za świetny) za to świetnie wszystko słychać, zmiany tempa, solówki, myślę że przez to ta płyta jest mimo wszystko uważana za jedną z lepszych. Może nie ma dużej wagi ciężaru, ale za to świetnie w niej wszystko słychać, takie moje odczucie. Endgame jest już dużo cięższy i masz rację, przypomina trochę Youthanasie, ale nie do końca (też uważam niedoceniona płyta, ma swój fajny ciężar i charakter). A z nowych płyt, mówię zapoznaj się z Endgame i jeszcze po niej z 13. Naprawdę dwa dobre albumy jak na taki długi okres działalności, Collider już niestety zszedł trochę niżej i uderzył trochę w inny punkt, a teraz czekam w przyszłym roku na kolejne dzieło i sam się zastanawiam jakie ono będzie. Jeżeli będzie coś w formie endgame czy 13 to myślę, że będzie gitara. :)
Mitch
29.09.2014 22:59:02
O  IP: 159.205.100.40
No przyznam ci się szczerze, że nie miałem większego obycia z tą płytką, tak właśnie sobie jej słucham i bardzo mi przypomina miejscami nawet Youthanasię, co jak dla mnie zaczyna zyskiwać. Generalnie z Megaśmiercią mam tak, że nie lubię ich żadnej płyty w całości, jedynie po 2 3 kawałki (to drugie rzadziej)
Lubiłbym ich bardziej gdyby mieli cięższe brzmienie, o czym już wcześniej pisałem. (Holy Wars i jego lekka jak piórko gitara, czyli zero ciężaru)
Tomo
29.09.2014 21:13:09
O  IP: 82.143.187.35
Mitch, ale chyba przyznasz że Endgame to naprawdę dobra płyta na tyle lat działalności. :) Naprawdę kawałek fajnego grania z fajnymi melodyjnymi motywami, czyli to co zawsze lubiłem w Mecie jak i w Mega. No i jednak Rudy stara się fanów nie zanudzić kotletami i nagrywa jednak częściej te płyty, I całe szczęście, że go wyjebali. :D chociaż Ty możesz mieć inne zdanie o tym albumie, ale z mojej perspektywy tak właśnie jest. Może dlatego też, że stawiam znak równości między Metallica=Megadeth. :)
Mitch
29.09.2014 18:49:36
O  IP: 159.205.100.40
Martin, i chyba tylko dlatego sie tam znalazły ... co wcale nie wyklucza pochodzenia, przykładowo, gdyby Kreator był ze stanów a nie z niemiec to kto wie czy by się nie znalazł w tej czwórce ...
Martin'76
29.09.2014 13:24:12
O  IP: 109.197.58.62
Widzę kolego Mitch że nie do końca wiesz dlaczego te zespoły znalazły się w The Big Four, nie dlatego że pochodzą z Ameryki tylko dltego że sprzedały odpowiednią ilość płyt.
Mitch
29.09.2014 11:53:45
O  IP: 159.205.121.98
Szczerze, jak dla mnie ten cały śmieszny Megadeth wraz z Antrhraxem są w 4 thrashu tylko dlatego że pochodzą z Ameryki ... i jak najbardziej nie ma tego co porównywać do metalliki, bo się nie da i nie ma zbytnio do czego ...
Nie ma to jak Thrash wagi piórkowej, ale w takim razie czy to jest Thrash ? Bo tak jakby jedno drugie wzajemnie wyklucza https://www.youtube.com/watch?v=KBtYOI8U3Cc - czy takie coś może kopać dupę ? Kompletny brak ciężaru, a taka jest cała płyta ... No nie róbcie sobie jaj, to już nawet Judasi na Painkillerze zjadają ich na śniadanie. Osobiście nie mam nic do zespołu, prezentują metal według własnej wizji. Uważam jednak, że nie zasługują na miejsce w owej czwórcy, ale tak się utarło przez lata i jak zawsze wiadomo, rzecz gustu. :P

No rzeczywiście CC z KorN zbytnio nie idzie porównać, inne światy. Różne są głosy o CC, mnie osobiście nigdy nie pociągał, a KorN - jeden z wielu zespołów który wypłynął na ówczesnej nowomodnej fali łączenia elektryka z rapem, zapewne gdyby powstał w naszym kraju, dołączyłby do pierdyliarda zespołów, który był w stanie nagrać jedynie demo na kasetę, po czym się rozpaść z braku szerszej perspektywy. Obecnie chyba nie ma już prawie zespołu liczącego ponad 25 lat działalności, który by się nie spierdolił w mniejszym lub większym stopniu.

"Meta też się spierdoliła na swój sposób, a czy to oznacza że teraz jest gorsza od np. Megadeth ?"

Trochę dziwne pytanie w stylu lepsza gruszka czy pietruszka, no ale OK już tak na siłę porównując to mi się wydaję, że lepiej stoi Megadeth, przynajmniej wydają coś raz na jakiś czas, może nie wybitne dzieła, ale z każdej ich ostatniej płyty można powyciągać przynajmniej po te 2 kawałki, a w Mecie NIC. Nawet mimo mojej ostrej krytyki pod adresem Megaśmierci zaczynam ich coraz bardziej cenić, między innymi właśnie z wyżej podanego powodu.

Pokaż podgląd
Kubus-87
29.09.2014 11:10:52
O  IP: 95.173.217.208
Masz rację, ale to nie zmienia faktu że nie da się ich porównać z CC.
Korn z CC i Meta z Kornem to dziwne porównania. Meta też się spierdoliła na swój sposób, a czy to oznacza że teraz jest gorsza od np. Megadeth ? Zaprawdę powiadam Wam. Wielkość zespołu mierzy się po tym czego dokonali a nie tym co się dzieje z nimi teraz lub będzie się dziać za chwilę
Mitch
27.09.2014 12:24:01
O  IP: 159.205.121.98
Kubus KorN juz się daaawno temu spierdolił ...
Kubus-87
27.09.2014 09:26:26
O  IP: 95.173.217.208
Egon_ to Cannibal Corpse jest płytkie jak kałuża na autostradzie. Masz rację że np. z Korn'em nie ma co porównywać. Korn jest o całe lata świetlne przed CC. ;P
Egon_
27.09.2014 09:03:39
O  IP: 31.61.129.6
ale portal w odróżnieniu od mety nie skleja riffow
NIKT
26.09.2014 23:31:12
O  IP: 81.190.114.210
Egon_
Widzisz!? Jak METALLICA: koncertują i myślą nad nową płytą:))
Egon_
26.09.2014 23:23:04
O  IP: 188.33.52.75
PORTAL na razie koncertuje i myśli nad nową płytą. Więcej info na fb PORTAL-u
PS. Bardziej w pajacowanie uderzył inny band z Australii (kontynentu) ULCETARE

http://www.youtube.com/watch?v=M5SkcwHykU0

Pokaż podgląd
NIKT
26.09.2014 22:32:18
O  IP: 81.190.114.210
Egon_
Nawet nie śmiałem klikać na poniższy link ale co u diabła dzieje się w obozie PORTAL?
Egon_
26.09.2014 21:31:53
O  IP: 188.33.52.75
ps. nowy kawałek CC się pojawił (link tylko dla fanów którzy twierdzą że Korn, LP, LB i Avenged Sevenfold, ST itp to pajacowanie a nie metal). W linku metal !

http://www.youtube.com/watch?v=XAIX2vISe3M

Pokaż podgląd
Egon_
26.09.2014 21:29:17
O  IP: 188.33.52.75
co za różnica, ważne że trzepią kasę na jelonkach :P
Mitch
26.09.2014 21:12:04
O  IP: 77.255.209.8
A może ten LoS to taki swego rodzaju singiel co ?
a7xsz
26.09.2014 17:31:03
O  IP: 5.173.39.196
LoS to przykład inspiracji Avenged Sevenfold, panowie z Mety zaczęli coverować.. Metallikę.
ogon
26.09.2014 10:48:44
O  IP: 89.79.25.45
z LoS mogły powstać dwa dobre krótsze kawałki i byłoby dużo lepiej,a tak mamy znowu masło maslane 10 minut ubijane.
Dave
26.09.2014 10:34:03
O  IP: 46.149.223.54
Jak do tej pory bałem się że ten jakby nie było dosyć słaby kawałek trafi na płytę to teraz się trochę uspokoiłem. Myślę że wydanie tego na tym winylu to będzie takie pożegnanie z tym utworem - bo wydawanie z tym winyla a potem jeszcze raz na zwykłym albumie nie miało by sensu.

Co do tej pazerności to tak jak pisał ToMek - chcą promować kupowanie w mniejszych (a to nie ich 1 raz na Record Store Day) sklepach no to dają im coś extra - premierę winyla.

Zarobić na tym nie zarobią i niema bata żeby się nawet łudzili że będzie inaczej - to tylko taki gest do podniesienia rangi/zwrócenia uwagi na Record Store - nic więcej.

BOLEC XXL
26.09.2014 00:01:32
O  IP: 89.74.152.75
Podobno w banku riffów jest już ponad 5 000 riffów, jak nic starczy na 10 kolejnych płyt, wystarczy to jakoś posklejać i git.
Egon_
25.09.2014 22:31:35
O  IP: 31.61.129.207
Powinni poprosić o pomoc Rudego i Jasona
Zuber
25.09.2014 22:12:50
O  IP: 89.65.227.143
Jak slysze [tu wstawcie sobie dowolne imie mainstreamowego celebryty] to mysle o kiczowatych imprezach na ktorych sie udziela, programach tv, reklamach, wywiadach dla prasy brukowej itd. Przykro mi to pisac ale ostatnio jak slysze nazwe metallica to te same rzeczy mi sie na mysl nasuwaja... a muzyka? Zabraklo :(
rozpacz
25.09.2014 22:00:43
O  IP: 79.186.208.87
Kuwra, Hetfieldzie Jamesie! Nagraj sam ten album bez tych leni! I pozbądź się tego managmentu, krwiopijców zasranych!
Egon_
25.09.2014 21:51:19
O  IP: 31.61.129.207
Ciekawe kiedy pojawi się moda wydawania muzyki na kasetach... tez mozna zarobic :P
Marios
25.09.2014 21:40:16
O  IP: 89.151.18.192
Pamiętam jak mieli na początku 2011 wchodzić do studia

A nie weszli? Czy ja czegoś nie wiem? Weszli w kwietniu, a w listopadzie był już album. I to na dwóch dyskach. Co mieli nagrywać, jak masę riffów wykorzystali w 2011? Trzeba najpierw coś napisać, żeby mieć co nagrywać. Po co reedycja SKOM? A choćby po to, aby w końcu był obraz 16/9 i w jakości blu ray. Te Twoje ostatnie wpisy brzmią jak lament jakiegoś bezrobotnego. Wszystko, co Metallica wydaje jest wg Ciebie chujowe i niepotrzebne, bo trzeba za to zapłacić. Najpierw zaczynasz swą jazdę po boxsie za 417$, a zaraz potem piszesz - "dajcie mi kasę, a kupię ten box". Ale najlepiej siedzieć i użalać się, że wszystko jest be, bo drogie. Wiesz po ile ten SKOM w BR będzie chodził? Max po 120 zł. Czy w 2014 roku 120 zł to jest nie wiadomo ile? Przecież to są teraz groszowe sprawy. Nawet ten box. Jakieś 1400 zł. Czy to dużo za 53 krążki? Wystarczą dwie średnie wypłaty, żeby sobie z nich zaoszczędzić. A ten nieszczęsny winyl? Jakieś 20 $? Dla kogoś, kto nie jest fanem/kolekcjonerem, każde coś, wydane przez jakikolwiek band
będzie pierdołą. To wszystko jest dla fanów. Inni mają na to wyjebane i nie płaczą, że drogie (czyt. niepotrzebne badziewie). Dwupłytówka z Warszawy za 70 zł to też drogo? Nożeszjapier...
bodziu164
25.09.2014 21:10:56
O  IP: 85.248.157.236
tutaj a7 masz racje
a7xsz
25.09.2014 19:46:09
O  IP: 31.174.110.226
ToMek
Nie zarobili, ale zamierzali zarobić. Taki był cel tychże przedsięwzięć. To, że okazało się to wszystko strzałem w stopę, to już inna kwestia.
Pamiętam jak mieli na początku 2011 wchodzić do studia.
Mamy 2014, wieczne odkładanie nagrywania (mimo że ten rok miał być rokiem tworzenia albumu heh) i zajmowanie się non stop jakimiś pierdołami. No i są wydawane non stop pierdoły i debilne reedycje. Really, reedycja skom z filmikiem 20 min z festiwalu? Co to ma być w ogóle :)
Za to jak już stworzyli "coś" nowego, to puszą się i puszą wydając miliardy wersji jednego kawałka DEMO.
Żadne new songi z 2006 nie wyszły oficjalnie, a ten ma kilka wersji, a nawet winyl. Why?

Jest wiele ciekawych rzeczy ktore mogliby wydać, po pierwsze nagrania Presidio (Lars trzymał płytkę zapewne posiadającą gotowych 10-12 kawałków, w tym ten kawałek z echo, temptation itd.). Naprawdę uważasz że fanów Mety by to nie zaciekawiło? Mniej niż winyl LoS?

No i skoro rocznica SKOM, to mogliby juz wydać jakieś niepublikowane niewykorzystane materiały, wszak mieli kilkaset godzin nagrań. Mogliby na rocznicę wypuścić kolejne 2-3 godziny materiału którego nikt wcześniej nie widział.
Ulfield
25.09.2014 18:39:59
O  IP: 89.229.1.133
"Domagam się wydania w wersji studyjnej "The Other New Song" ! :]"
Może się doczekasz wersji studyjnej tego kawałka na reedycji "Death Magnetic", gdy już się wezmą za coś takiego? :] Bonus na drugim dysku :)
_Just-ME_
25.09.2014 18:31:54
O  IP: 80.51.59.19
Ja tam nadal uważam, że ten kawałek jest niezły. Nie licząc zbyt rozciągniętego intro w solo, jest dobrze, ale tylko jeśli mówimy o songu nagranym na trasę, a nie jako zapowiedź tego co będzie na nowym albumie. Domagam się wydania w wersji studyjnej "The Other New Song" ! :]
Ulfield
25.09.2014 18:24:31
O  IP: 89.229.1.133
Moim zdaniem rozsądnej jest wydawać kawałek z 2014 roku w 2014 roku, niż czekać 15 lat z wydaniem i słyszeć potem komentarze, że odgrzewają kotlet sprzed 15 lat, bo im się na emeryturze kasa kończy.
Winyl z LoS, raczej nie będzie zalegać na półkach. Ciebie i sporą część fanów nie zainteresuje i OK - inni kupią.
Record Store Day jest co roku, więc może w przyszłym roku będzie coś, co Ciebie zainteresuje.
Ewta
25.09.2014 18:03:22
O  IP: 37.7.108.148
Ulfield, pisałam, cokolwiek z Presido bardziej by mnie jako "zbieracza", zainteresowało. Ok, za 10-15 lat LoS może być "atrakcyjnym" kawałkiem. I niech go w takim wypadku wydadzą za te 10 tal, a nie teraz.
Ulfield
25.09.2014 17:56:52
O  IP: 89.229.1.133
Ewta "(...) mogliby na ten vinyl puścić coś atrakcyjniejszego dla fanów". A co może być atrakcyjniejszego dla fanów na ten moment? Zaproponuj coś.
Być może ten kawałek nie ukaże się na nowej płycie i być może nigdy nie zostanie wydany na jakimkolwiek fizycznym nośniku. Czyż ten winyl to nie będzie rarytas za 5, 10, 15 lat?
ToMek
25.09.2014 17:53:28
O  IP: 91.227.215.15
a7xsz , roili bo chcieli, ich prawo, zapłacili za to , nie zarobili na tym co wymieniłeś, może poza trasa. ich cyrk ich małpy - chcieli to zrobili :) Czy zamiast? dla Ciebie tak, dla nich obok, bo imho to było jak spełnianie ich marzeń (nagranie z idolem płyty, nakręcenie filmu, zrobienie własnego festiwalu). Czy Metallike obchodzi czego chcą jej fani?

dlaczego wydaja LoS a nie inne demo kawałki? prosty powód - LoS powstał w 2014 roku, tamte to starocie o której nie pamietają
a7xsz
25.09.2014 17:31:48
O  IP: 164.127.198.231
Albo do piekła :) hihi
a7xsz
25.09.2014 17:30:00
O  IP: 164.127.198.231
ToMek
Dla mnie wszystko co związane z Metą jest bez sensu, od dłuższego czasu.

Mozna wybaczyć kubki, trampki i automaty do gier.

Teraz.. uzasadnij celowość:
- LULU
- filmu 3D
- frstiwalu
- trasy By Request

Wszystkie wymienione wyżej rzeczy Metallica robiła ZAMIAST nowego albumu. Mówili że nie mają czasu, bo .. robili to co powyżej. Warto było? Co fan Metalliki by wolał, to czy nowy album?
Ja już czekam od przełomu 2010/2011 na nowy album, a oni po prostu zachowują się w sposób żałosny.

W jakiś pokręcony sposób można tłumaczyć lulu, film, itd. Ale ta głupota bije już rekordy. Reedycja DVD STA i LoS-kawałek demo na winylu niczym się nie różniący od Death is not the end i Vulurous, to naprawdę już woła o pomstwę do nieba.
boreas
25.09.2014 17:11:54
O  IP: 91.236.4.54
Powiedzcie mi jedno: dlaczego oni uwierzyli, że ten żałosny kawałek jest dobry. To straszne. Uwielbiam wszystkie płyty Metalliki, byłem na 4 koncertach, zawsze przy samej scenie. Mini album Beyond Magnetic jest znakomity IMO. Ale takiego gówna jak to już nie zdzierżę. To jest gorsze niż Temptation.
Ewta
25.09.2014 17:06:02
O  IP: 37.7.108.148
A co do linka, skąd wgl. taka plotka? Do 1 kwietnia jeszcze kawałek więc żart nieudany ;) Raptem 2 serwisy o tym piszą, jakby coś miało być na rzeczy to 3/4 internetu by o tym pisało ;)
Ewta
25.09.2014 16:58:24
O  IP: 37.7.108.148
ToMek, OK akcja jest spoko, ale nam chodzi o to, że mogliby na ten vinyl puścić coś atrakcyjniejszego dla fanów. Cokolwiek z wspomnianego przez a7 Presidio byłoby chyba lepsze.
Tomo
25.09.2014 16:13:47
O  IP: 82.143.187.35
Jak to opuścił? Może Kubuś ma rację, że będziemy mieli SKOM2 :P
ToMek
25.09.2014 16:06:40
O  IP: 85.127.11.122
ten winyl jest wydawany nna Record Store Day - impreze majaca na celu zwórcic uwagę na kupowanie w małych sklepikach, wiele zespołów rzuca cokolwiek, czego wcześniej nie wydali, aby można było kupic na tę właśnie okazję. Co Metallica nagrała w tym roku? LOS, co w takim razie rzuci na Record store Day? właśnie LOS - to proste i nie ma sens nad tym się rozwodzić. już lepiej nad reedycją SKOM bo ona jest praktycznie bez sensu. Winyl LoS ma sens dla tych, co winyle zbierają, nie wielu je kupi, kasy na tym nie zarobią, ale wspomogą akcje Store Day

btw, my tu gadu gadu a Jamews opuścił Metallikę...
http://www.franchiseherald.com/articles/7007/20140919/metallica-tour.htm
Tomo
25.09.2014 15:38:11
O  IP: 82.143.187.35
Ja Wam mówię wspomnicie jeszcze moje słowa. Kolejna płyta to będzie fart metal w najczystszej postaci...
a7xsz
25.09.2014 15:37:19
O  IP: 31.174.110.226
powinni jeszcze wypuścić menelską kolekcję ubrań firmowaną przez Larsa
Ewta
25.09.2014 15:31:01
O  IP: 37.7.108.148
Kubus, ale z efektem zapachowym tych stóp? Bo jak bez smrodku to nie biorę.
Kubus-87
25.09.2014 15:27:25
O  IP: 95.173.217.208
Myślę że powini wydać razem z tym limitowaną edycję limitowanej wersji vinyla ze stopami Larsa na stronie "B" ...to byłoby "coś"
Może o to chodziło Larsowi z tym opisem "More wanna" przy jego stopach?
a7xsz
25.09.2014 15:26:25
O  IP: 31.174.110.226
to jeszcze niech zrobią do LoS kubek i koszulkę nim będzie za późno
Ewta
25.09.2014 15:23:53
O  IP: 37.7.108.148
a7xsz może dlatego, że nie znajdzie się na płycie, to na wszelki wypadek wydadzą na vinylu. Nic nie może się zmarnować.
Tomo
25.09.2014 15:22:54
O  IP: 82.143.187.35
Corsar jak odpalisz z logiem M to przemówi prawdziwy duch mety do Ciebie i usłyszysz głos jak z grobu "give more money MORE MORE MOREEE!!!!!!" :P
a7xsz
25.09.2014 15:21:50
O  IP: 31.174.110.226
niech mi ktoś racjonalnie wytłumaczy sens wydawania na winylu roboczego kawałka demo, który może nawet nie znaleźć się na płycie (wedle słów członków zespołu)?
niech wydzadzą jeszcze Death is not the end i Vulturous.. bo czym się LoS niby różni od tamtych dwóch?
Ewta
25.09.2014 15:19:14
O  IP: 37.7.108.148
Cosar, czemu nie :) Ja powiesiłam na ścianie planszę Ouija. Jako ozdoba jest fantastyczna ;)
Corsar
25.09.2014 15:17:57
O  IP: 95.40.193.191
Dlaczego nie da się posłuchac loga "M" na B-stronie? Ja byłbym ciekaw jak to brzmi...
Swoją drogą Kubus-87 podsunął mi niezły pomysł. Mogę sobie kupic tego winyla i powiesic na ścianie, albo go jakoś inaczej wyeksponowac. Dzięki za podsunięcie pomysłu;)
1 2
OVERKILL.pl © 2000 - 2024
KOD: Marcin Nowak