Login:    Hasło:
Rejestracja  Przypomnienie hasła  
W
I
Ę
C
E
J

«

N
E
W
S
Ó
W
Metallica: 7-go lutego ogłosimy coś ważnego
dodane 04.02.2012 08:06:04 przez: ToMek
wyświetleń: 3326
Wczoraj, słowami Steffana Chirazi, pisaliśmy o tajemnicach, jakie przygotowuje dla nas Metallica, dziś równie tajemniczo informuje nas o jednej z nich Metallica. Ta ‘tajemnica’ wyjaśni się we wtorek, 7-go lutego o godzinie 11:00 czasu pacyficznego, czyli o 20:00 naszego czasu. Zapewne chodzi o powtórkowe koncerty z Fillmore, jakie mają mieć miejsca 23-24 czerwca na Wschodnim Wybrzeżu USA, a które wstępnie Lars zapowiedział na ostatnim koncercie w Fillmore.



Widzieliście ich na festiwalach na całym świecie
Ale nie widzieliście ich na...



Lars (Fillmore, grudzień 2011):

“Put a big f—in’ pair of red ‘X’s’ in the calendar for June 23 and 24 on the East Coast of America, because you know what where gonna do, baby, we’re gonna take this thing f—in’ into a big ass f—in’ place.’

"Zaznaczcie sobie parę wielkich, czerwonych, pieprzonych Xów w kalendarzu 23-go i 24-go czerwca, na Wschodnim Wybrzeżu Ameryki, bo wiecie co się będzie działo kochani, przeniesiemy to co było kurewskiego tutaj do do zajebiscie wielkiego miejsca."






Hmmm... koncert w St. Paul, czy w Atlantic City? A może METALLICRUISE 2012?


ToMek 'Cause We're Metallica
AeroMet


Waszym zdaniem
komentarzy: 71
Nick:      rejestracja
kolor: Regulamin
1 2
Luke
15.02.2012 19:56:21
O  IP: 88.199.233.138
Bas Jasona był świetny w mecie, solidny muzyk, pamiętam go właśnie jako takiego rzemieślinka, bo Rob to taki gość co lata palcami po gryfie jak małpka i gra bez zarzutu, to nie jest byle kto.Ale Jason idealnie sie wtopił w miejsce po Burtonie, Rob już tak nie, bo może trzeba lat zanim to sie stanie
Ukasz MoszczenicA
08.02.2012 12:55:44
O  IP: 83.30.147.74
...dokładnie Robert wymięka nie ma co ukrywać tego przed nikim

Newsted dawał powera swoim darciem mordy i charakterystycznym brzmieniem gitar Sadowsky zwłaszcza grając koncertówy na tych właśnie gitarach, a studio to już inna poezja...
Veel
08.02.2012 09:57:39
O  IP: 83.238.128.138
Alez ja nie atakowalem Roberta :>
Tallica4Life
07.02.2012 19:38:17
O  IP: 83.19.142.186
ToMek
07.02.2012 17:53:02
O  IP: 217.74.68.2
Metallica festival is set for June 22 & 23 in Atlantic City
czyzby nasze plotki znowu miały się potwierdzić ? ;)
ToMek
07.02.2012 16:19:25
O  IP: 217.74.68.2
Veel , nie napisałem że Jason robił to TYLKO dla kasy, dlaczego przekrecasz słowa? Owszem, kochał tę muzę, ale nie rób z niego cierpiętnika, który znosił rzucanie mięsem w niego, nasmiewania się i trzymanie pod butem - tak nie było, Jason brał udział w dzisiątkach pobocznych projektów, a za bycie w metallice miał bardzo dobrze płacone. Gdyby było mu tak żle jak kazdy uwaza, to by sie wyniósł.

na głowne pytanie po czym wnoszę że zespół ma sie lepiej z Robertem? Po setkach wywiadów, jakie z nimi czytałem, podkreslają to na kazdym kroku, ze jako zespół nie lecą równią pochyłą w dół, a wciąz zyją i mają sie dobrze. Nie wiem jak rozumiesz słowa "wstrzelic sie w zespół" ale Jasonowi sie niestety nie udało, a Robertowi tak i chodzi tu o całą otoczkę, jaka z byciem w zespole zwiazana, a głownie z pełną akceptacją ze strony pozostałych

Veel - i na koniec, nikt tu nie atakuje Jasona, a wrecz przecwinie, atakowany był przez Ciebie Robert, ktorego broniąc, podaje kontrargumenty "na Jasona". równie dobrze moge takie same wuszykajc na obronę Jasona, ale nie o tym chce dzis pisac
ojciecdyrektor
07.02.2012 16:11:53
O  IP: 83.12.155.46
Piotr - na ogólne brzmienie to i produkcja i umiejętności mają ogromne znaczenie, ale jakoś nie wyobrażam sobie, by takie utwory jak "The God That Failed" lub "My Friend of Misery" zabrzmiały tak dobrze jeśli chodzi o gitarę basową na której gra się palcami. Cały urok tych kawałków to zajebista linia basowa, grana kostką, która nadaje chrakterystyczne, ostre, cięte brzmienie basu. Np. takie "Nothing Else Matters" grane jest palcami, bas jest bardziej ciepły i "pełny", taki cipeły bas zdecydowanie brzmi lepiej właśnie w balladach. Jeśli chodzi o porównania Rob-Jason to mam gdzieś jak Rob wygląda, czy wpasował się do zespołu itd., obecnie najbardziej brakuje mi tego ostrego, wyraźnego i ciętego basu który potężnie dudnił na Czarnym Albumie.
Veel
07.02.2012 13:35:36
O  IP: 83.238.128.138
Sluszna uwaga, co do produkcji oczywiscie. Kwestia umiejenosci gry Rob vs. Jason jest dosc wzgledna jak mysle :>

Czyli co Lars sis sypie a Kyrk odawala maniane ? :D
Piotr
07.02.2012 13:15:35
O  IP: 194.74.22.75
ojciecdyrektor....

To, że bas na nagraniach o ktorych wspominasz brzmi dobrze (bo faktycznie tak jest) - nie jest zasługą gry kostką, lecz kwestią nazwijmy to ogolnie produkcji...Co by nie mowić o latach 90-tych pod wzgledem muzycznym, to produkcja albumow była idealna...Gdyby produkcja DM i BM zajas sie Bob Rock - nagrania zyskałyby po kilka gwiazdek w rankingach i bas z pewnością byłby miażdżący. Fakt jest taki, że umiejętnościami Rob kasuje Jasona i z Hetfieldem tworzą duet, ktory trzyma ten zespoł na koncertach jako tako w kupie....
Veel
07.02.2012 13:14:54
O  IP: 83.238.128.138
sorry podwojny post, klopoy techniczne, do skasowania jak mozna :)
Veel
07.02.2012 13:14:25
O  IP: 83.238.128.138
Nie pytalem o jego wklad w sukces ale po czym wnosisz ze z Robem zespol ma sie lepiej niz z Jasonem bo nic na to nie wkazuje :>

Skad wiesz ze Jason robil to tylko dla kasy? Nie mozna mu mowic ze kochal ta muze ?

Po Blacku juz mial nieco lepiej, jednak traktowany jak Rob nie byl nigdy.

Nie wiem jak dla Ciebie ale dla mnie liczy sie rowniez oporcz gry wizerunek, charakter, na scenie i nie tylko. Pozatym napisales jakby Jason nie gral na basie :)

Oczyiwscie ze Rob jest doskonalym basita, malo tego, gra na Fenderze i ja tez gram na Fenderze :P I gra palcami, bo ja w zasadzie nie uzaje gry kostka na basie :P Kiedys nawet pisalem ze Roba w Mecie sie marnuje bo swoje prawdziwe umiejetnosci pokazywal w innych zespolach.

Jedyne co mi "nie pasuje" to to ze On.. do tej kapeli nie pasuje - w mojej opini oczywiscie. Jason pasowal duzo bardziej a Ty napisales ze "sie nie wstrzelil".

Ale ja nie krytykuje Roba ze ma swoj styl, wyrazam opinie ze nie pasuje to do Mety i tyle :)

Jason tez mial swoj styl - styl metalowy, najbardziej metalowy jaki znam ;)

Ale o czym to swiadczy? ze to byla wina Jasona? Oni poprostu sie zmienili, traktuja Roba inaczej bo sie zmienili i mieli juz inne podejscie a nie dlatego ze Rob jest taki super.

Po St. Anger sie po prostu zmienili, nauczyli, inne podejscie... i dobrze :)
Ale zmienili sie bo sie zmienili a nie dlatego ze odszedl Newsted.

Bardzo lubie Roba zeby nie bylo. Nie podchodzi mi na scenie tylko. I tyle. Nie zgadzam sie po prostu na jakiekolwiek zarzuty wobec Newsteda bo nie widze podstaw.

ojciecdyrektor - nie zgodze sie ze gra palacami czy kostka cokolwiek zmienia. Na DM uwazam ze bas brzmi akurat doskonale, tak jak brzmiec powinen :) Oczywiscie jak na warunki Mety bo Meta to zespol z dominacja gitar.
Veel
07.02.2012 13:13:32
O  IP: 83.238.128.138
Nie pytalem o jego wklad w sukces ale po czym wnosisz ze z Robem zespol ma sie lepiej niz z Jasonem bo nic na to nie wkazuje :>

Skad wiesz ze Jason robil to tylko dla kasy? Nie mozna mu mowic ze kochal ta muze ?

Po Blacku juz mial nieco lepiej, jednak traktowany jak Rob nie byl nigdy.

Nie wiem jak dla Ciebie ale dla mnie liczy sie rowniez oporcz gry wizerunek, charakter, na scenie i nie tylko. Pozatym napisales jakby Jason nie gral na basie :)

Oczyiwscie ze Rob jest doskonalym basita, malo tego, gra na Fenderze i ja tez gram na Fenderze :P I gra palcami, bo ja w zasadzie nie uzaje gry kostka na basie :P Kiedys nawet pisalem ze Roba w Mecie sie marnuje bo swoje prawdziwe umiejetnosci pokazywal w innych zespolach.

Jedyne co mi "nie pasuje" to to ze On.. do tej kapeli nie pasuje - w mojej opini oczywiscie. Jason pasowal duzo bardziej a Ty napisales ze "sie nie wstrzelil".

Ale ja nie krytykuje Roba ze ma swoj styl, wyrazam opinie ze nie pasuje to do Mety i tyle :)

Jason tez mial swoj styl - styl metalowy, najbardziej metalowy jaki znam ;)

Ale o czym to swiadczy? ze to byla wina Jasona? Oni poprostu sie zmienili, traktuja Roba inaczej bo sie zmienili i mieli juz inne podejscie a nie dlatego ze Rob jest taki super.

Po St. Anger sie po prostu zmienili, nauczyli, inne podejscie... i dobrze :)

Bardzo lubie Roba zeby nie bylo. Nie podchodzi mi na scenie tylko. I tyle. Nie zgadzam sie po prostu na jakiekolwiek zarzuty wobec Newsteda bo nie widze podstaw.

ojciecdyrektor - nie zgodze sie ze gra palacami czy kostka cokolwiek zmienia. Na DM uwazam ze bas brzmi akurat doskonale, tak jak brzmiec powinen :) Oczywiscie jak na warunki Mety bo Meta to zespol z dominacja gitar.
ojciecdyrektor
07.02.2012 12:53:36
O  IP: 83.12.155.54
Gitarowa basowa na Czarnym Albumie, i Re/Loadach brzmi fantastycznie. Na SA i DM bas jest o wiele bardziej schowany za gitarami, między innymi dlatego, że Rob gra palcami a nie kostką.
Paulus METALLICAnski
07.02.2012 12:42:11
O  IP: 92.43.66.7
Tak swoja droga to fajnie by bylo jak by JASONA wzieli jako drugiego basiste na ta trase koncertowa co teraz bedzie w Europie jak beda grali caly BLACK ALBUM. Podczas koncertu w FILMMORE super sie prezentowal i gral JASON razem z ROBERTEM. W koncu JASON wlozyl jakis wklad muzyczny podczas nagrywania BLACK ALBUMU.
ToMek
07.02.2012 12:12:15
O  IP: 217.74.68.2
Veel, pisałem o tym tyle razy, ze napisze teraz tylko skrótami:

W sukcesach z lat 90-tych Jason miał niemal zerowy udział, mowi o pisaniu materiału.
Prezentuje się na scenie... nie uwazam, ze wolność w tym jak prezentuje sie Robert jest na minus dla Metalliki - ma swój styl, nikt mu niczego nie zabrania. Jason darł ryja poza gra też mu nikt tego nie zabranial. czasami James kazał mu przynosic piwo, co było zenujące - to imho tez miało wpływ na ich wizerunek.

traktowali Jasona jak traktowali. jesli było mu tak zle to jakim cudem wytrzymał 14 lat? Kasa była z pewnościa jednym z wielu czynników. ja stwierdziłem nie raz, ze Jason nie miał jaj, by pokazac fucka metallice tuz po and justice czy blacku, kiedy mieli go za nic.

mi też podobało sie darcie mordy przez Jasona... ale skupiamy sie na tym jednym aspekcie? od basisty nie wymaga sie, by grał na basie? warsztatu jasonowi i robertoei odmowic nie mozna. nie powiesz chyab, ze Robert nie jest mistrzem w swoim fachu?

Co to znaczy pasujący do mety? styl na małpe pasuje do Roberta, bo jest jego, ma pełną sceniczną dowolnośc i nikt mu niczego nie zabrania, imho to jest o duze wazniejsze. z drugiej strony postawa Newsteda 'jestem zło' poasuje idealnie?

a po czym wnosze ze zespół ma sie lepiej? po wywiadach, w których wg mnie szczerze mowia, ze w zespole nigdy nie było tak dobrych i kolezeńskich układów jak teraz
Veel
07.02.2012 11:44:01
O  IP: 83.238.128.138
ToMek po czym wnosisz ze zespol ma sie lepiej ? Najwieksze sukcesy osiagali po Black Album a wtedy byl Jason a nie Rob. :)

Na scenie na pewno nie ma sie lepiej, chyba malo kto uwaza ze na scenie lepiej sie Meta prezentuje z Robem niz z Jasonem.

W zespol sie nie "wstrzelil" bo go raktowali jak traktowali.

Do Roba mieli zupelne inne podejscie, to wina Jasona ?

Fajni za Jasonem zawsze byli murem i go lubieli - bo jak nie lubic takiego machajacego glowa wariata ktory jeszcze tak fajnie drze morde :)

Czy autentycznie uwazasz ze styl "na malpe" Roba jest do Mety pasujacy ?

Natomiast zgodze sie iz oswiadczenia "Jason musi wrocic" sa zupelnie aburdalne. To rodzial zamkniety, historia. Teraz jest Rob i pewnie bedzie do konca z nimi. Zreszta jak sami przynali jego uwazaja za brata, Jasona jako przyjaciela uznali tez doiero jak go juz nie bylo w zespole.

ToMek
07.02.2012 11:09:21
O  IP: 217.74.68.2
Sprzeciw, jest dokłądnie tak jak mówisz. Metallica dojrzała, Robert miał wiecej szczescia... nie mniej jednak jest z nimi już prawie 10 lat, 2/3 tego co Jason
Sprzeciw
07.02.2012 11:07:28
O  IP: 145.237.95.109
Ps nic nie mam przeciw Robertowi - by było jasne.
Sprzeciw
07.02.2012 11:06:03
O  IP: 145.237.95.109
ToMek
Robert napewno się lepiej wstrzelił do pozostałych chłopaków z Metallicy, dobrze się czuja ze sobą i dogadują. Inaczej mogą go jednak odbierać fani, a przynajmniej część z nich. Jason był bardzo lubiany i szanowany. Inna rzecz czy Lars, James i Kirk dali mu tak naprawdę szanse, by był przez nich niejako "właczony" do rodziny. Mi się wydaje, iz po śmierci Cliffa, Jason takiej szansy nie dostał na poczatku, traktowany był jako zastępca i to się ciągło, nawet długo, i musiało się tak skończyć. To był pech Jasona, może niewiele od niego zależało. Nawet gdyby stanął na głowie i zaklaskał uszami. Robert został inaczej potraktowany juz na wstępie, bo sama Metallica do tego dojrzała. Jason był zastępcą, ktoś musiał grać na basie, a Robert został członkiem zespołu. Sami zresztą to, o ile pamietam, przyznali.
ToMek
07.02.2012 10:46:05
O  IP: 217.74.68.2
LUCAs MoszczenicA, szczerze, to lepiej schowaj sie z takimi wyssanymi z palca oświadczeniami. Metallica ma sie dużo lepiej z Robertem niż z Jasonem. sorry, ale Jason sie kompletnie w zespół nie wstrzelił w przeciwieństwie do Roberta.
LUCAs MoszczenicA
06.02.2012 18:44:14
O  IP: 83.26.105.239
nie ma co ukrywać dobrze by Mecie zrobił powrót do zespołu JASON NEWSTED jak by nie było jest bardziej charyzmatyczną postacią i lepiej się wstrzelił w kapele niż Robertos a Robercik ze swym pajacowaniem scenicznym lepiej by pasował w swych dresowych ubrankach z białymi skarpetami do red hot chili peppers czy tez do rage against the machine może ktoś da jeszcze jakiś inny przykład......................................................................
Dziki394
06.02.2012 15:33:07
O  IP: 217.144.197.194
Oczywiście, wracając do mojego poprzedniego posta, żeby ktoś tego nie odebrał, jako złośliwość, wobec Mety :P
Veel
06.02.2012 12:14:07
O  IP: 83.238.128.138
Oglosza ze od tego momentu bedzie wokal Jamsa z playbecku bo juz sluchac sie tego nie da ;)
:D:D
06.02.2012 12:12:49
O  IP: 85.117.20.132
Hmmm może Ozzfest? Sugerowała by to czołówka z festiwalami...
Paulus METALLICAnski
06.02.2012 11:38:07
O  IP: 92.43.66.7
Oglosza powrot JASONA NEWSTEDA do METALLICA bo ROBERTOWI konczy sie 10 letni kontrakt z METALLICA i wraca on do OZZIEGO.
Dziki394
06.02.2012 07:42:41
O  IP: 217.144.197.194
Ogłoszą ostatnią trasę koncertową , potem Lars znowu będzie grał w tenisa, James będzie odpicowywał swoje bryki, Kirk będzie surfował, a Robert hmm... Ma ktoś pomysł? A, tak na poważnie to pewnie ogłoszą ostatnia datę tegorocznej trasy, oraz wejście do studia.
mqc
05.02.2012 22:05:38
O  IP: 83.20.50.47
Może ogłoszą koncert na księżycu albo w kosmosie, ktoś pisał o marsie :)
NatallicA
05.02.2012 19:54:16
O  IP: 85.28.144.95
Zatańczą w Tańcu z gwiazdami.
Ruri
05.02.2012 19:48:34
O  IP: 89.69.100.122
Dżejms zapuszcza włosy, bierze browary i 10l Finlandii... widzimy się na Soni w w Warszawie :D
LUCAs MoszczenicA
05.02.2012 19:27:22
O  IP: 83.30.64.236
...podobno ogłoszą że Lars się zesrał podczas koncertu na scenie po zjedzeniu hama z macka i z dupy miał kogielmogiel heh ;)
metdream29
05.02.2012 17:07:15
O  IP: 83.5.102.46
metmarian
Czy mozna sie z Toba skontaktowc przez email lub tel?
metmarian
05.02.2012 16:19:40
O  IP: 178.73.51.4
ja się wybieram do Horsens
metdream29
05.02.2012 13:02:25
O  IP: 83.5.102.46
Wybiera sie ktos z was na koncert do Danii?
Marmetal
05.02.2012 10:50:36
O  IP: 83.9.185.93
Haha genialne, on naprawdę by się nadawał :D. I ta muzyczka z "Jackass" xD.
LUCAs MoszczenicA
05.02.2012 09:53:09
O  IP: 83.30.64.236
podobno hetfield ma zatańczyć hetfield w voice of poland tj próbka umiejętności http://www.youtube.com/watch?v=by84YTfR-iY&feature=related ;)

Pokaż podgląd
Poly
05.02.2012 08:12:03
O  IP: 83.9.212.9
Komenatrz skasowany z powodu złamania paragrafu 22. regulaminu.
James'Boy
05.02.2012 02:45:10
O  IP: 24.150.93.26
Komenatrz skasowany z powodu złamania paragrafu 22. regulaminu.
Linux
04.02.2012 23:32:29
O  IP: 89.230.170.134
A tutaj kolejne próby tańca: http://www.youtube.com/watch?v=HX0OUN46tKI

Myślę, ze to może wypalić. ;)

Pokaż podgląd
Marmetal
04.02.2012 21:52:39
O  IP: 83.9.185.93
Ja myślę, że Metallica zatańczy w amerykańskim "Dancing With The Stars" bo w końcu "takich ich jeszcze nie widzieliśmy"! :D Koncerty już były, wielkie sceny były, niespodzianki, specjalni goście... to wszystko już było. Za to tańczącego profesjonalnie Jamesa jeszcze nie widzieliśmy. Choć... tu już się do tego przymierzał:
http://www.youtube.com/watch?v=cVWwSXvn5y4
Obym miał rację!

Pokaż podgląd
Yogi O
04.02.2012 20:10:06
O  IP: 146.60.192.165
Stary od Ulricha ma we wtorek imieniny
Wespula
04.02.2012 19:54:10
O  IP: 83.6.211.62
... a może w końcu podadzą ostatnią datę koncertu w tym roku?
getson
04.02.2012 18:49:45
O  IP: 178.73.50.65
tak będzie wersja specjalna lulu, z 3 dotąd nie publikowanymi numerami. Odrzuty sesyjne pojawią się na płycie relulu :D
rzesazdw
04.02.2012 17:21:21
O  IP: 82.160.244.69
Słuchaj DM.pl to będziesz zimą w sandałkach chodził :) O 20:00 :)
stopka
04.02.2012 16:47:03
O  IP: 46.169.9.233
o ktorej maja to podac. bo na deatmagnetic pisza ze o 19
metmarian
04.02.2012 16:39:54
O  IP: 178.73.51.4
Alex, sam byłem zdziwiony jak kupowałem swój bilet do Horsens że nei ma GC ale myslę że dla metclubersów czyli z przedsprzedazy będą po prostu wczesniej wpuszczać
patek
04.02.2012 16:28:26
O  IP: 94.72.112.134
oglosza ze krzychu ibisz zastapi roberta na basie :D
Alex
04.02.2012 16:26:25
O  IP: 84.208.205.238
SPRAWDZIŁEM SWÓJ BILET I NIE JEST NUMEROWANY, TZN. JEST PO PROSTU NA PŁYTĘ. NATOMIAST MYŚLĘ, ŻE BĘDZIE OBOWIĄZYWAŁA ZASADA, KTO PIERWSZY TEN LEPSZY. SĄDZĘ, ŻE JEDNAK STREFA POD SCENĄ BĘDZIE ODDZIELONA. BILET NA HELSINKI TEŻ JEST NIENUMEROWANY. TU TEŻ MIMO TO ZAPEWNIĄ TAKĄ STREFĘ. CHODZI PRZECIEŻ O BEZPIECZEŃSTWO.
metmarian
04.02.2012 16:17:57
O  IP: 178.73.51.4
Ale w Horsens nie ma sektora pod scenę ....z tego co pamiętam był tylko jeden rodzaj biletów GA
Alex
04.02.2012 15:14:35
O  IP: 84.208.205.238
TRANSPORT TO NIE MOJA DZIAŁKA. OFERUJĘ BILET (TANIEJ, NIŻ CENA WYJŚCIOWA, O PONAD 20 EURO), ALE DOJAZD KTOŚ MUSI SAM ZORGANIZOWAĆ. JA BĘDĘ NA KONCERCIE W HELSINKACH, A POTEM MAM LOT ŁĄCZONY PRZEZ OSLO DO BILLUND.
Linux
04.02.2012 15:10:48
O  IP: 89.230.170.134
Rzeczywiście, najbardziej prawdopodobne jest ogłoszenie filmu w 3D, a te czerwcowe daty to pewnie jakiś dwudniowy Metallifest na Wschodnim Wybrzeżu czy cuś. ;P
1 2
OVERKILL.pl © 2000 - 2012
KOD: Marcin Nowak