W
I
Ę
C
E
J

«

N
E
W
S
Ó
W
Metallica zagra na BlizzCon - będzie możliwość obejrzenia koncertu
dodane 21.10.2014 17:44:27 przez: Rafał
wyświetleń: 3057
Kilka chwil temu oficjalna strona Metalliki poinformowała, że 8 listopada zespół wystąpi na zakończenie tegorocznego BlizzCon - szczególnego wydarzenia dla społeczności graczy serii Warcraft, Diablo i StarCraft. Cały event będzie można oglądać online, przepustką do tego jest zakup wirtualnego biletu, jego cena to 30 euro.




blizzard.gamespress.com pisze:

„Jesteśmy zachwyceni, że w tym roku głośniki BlizzConu zagrzmią muzyką zespołu Metallica” – powiedział Mike Morhaime, prezes i współzałożyciel Blizzard Entertainment. „Taki kapitalny koncert jest idealnym zwieńczeniem dwóch dni heroicznych zmagań graczy i wielkich e-sportowych emocji – zarówno dla uczestników BlizzConu, jak i widzów oglądających go z domu”.

Po więcej informacji warto również zajrzeć na stronę eu.battle.net/blizzcon.



Wirtualny bilet można kupić na stronie pod tym linkiem.

Rafał
Overkill.pl

Waszym zdaniem
komentarzy: 70
Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze.
1 2
mniej niz zero
29.10.2014 21:33:09
O  IP: 83.20.11.179
Celebryci nie artysci, czyli najgorsza zmora tego swiata... stfu. Szkoda, szkoda mi chłopakow. Szykuje się najwiekszy upadek legendy muzyki, a nastapi to po wydaniu tej nieszczesnej plyty. Pozdrawiam fanow trwajacych przy swoich idolach jak berety przy jezusie, ja odpadam.
III
29.10.2014 17:57:24
O  IP: 80.55.49.145
Bardzo dobra decyzja.
KubaL
24.10.2014 20:55:43
O  IP: 94.251.220.74
Jak widać mają złych doradców, albo jest im tak wygodnie.
Po pierwsze mają złych doradców.
Druga sprawa jest taka, że mają się za władców świata po części dzięki nam fanom toteż nie widzą kim i czym się stali.
Nie jestem bogaty ale widzę, że bogatym czasami albo często po prostu odpierdala.
A trzecia sprawa to jest im tak wygodnie- nic nie robienie, no może jakieś zajebiste "festyny" na których zagramy kilka wspaniałych hitów z "Mama Said" na czele i tłuszcza będzie zaspokojona.
Takie moje zdanie.
Zorro
24.10.2014 17:38:11
O  IP: 178.167.223.85
Szkoda że Metallica nie poszła taką samą drogą jak AC/DC, nowy album, trasa kocertowa i spokój na parę lat. Wtedy może nie byłoby tej całej nagonki, oskarżeń o skurwienie, sprzedanie, wypalenie. Jak widać mają złych doradców, albo jest im tak wygodnie.
Tomo
24.10.2014 11:30:41
O  IP: 82.143.187.35
Metallica کی بیکار اور آخر

Adamas
24.10.2014 00:37:16
O  IP: 192.162.151.197
No ja czekam aż Metallica wystąpi wreszcie na jakiejś gali WWE (a były plotki na ten temat już 2-3 lata temu).

Wszyscy będą zadowoleni, bo jedni będą mieli pretekst aby popisać, że Meta się skurwiła, a ja będę miał pretekst aby opowiadać jak bardzo lubię wrestling :)
NIKT
23.10.2014 22:23:59
O  IP: 81.190.114.210
Egon_
Obrażasz wiele osób i udajesz że nie ma sprawy.. Ze złośliwą ironią niejednokrotnie wyrażasz się na temat osób które na to nie zasługują tylko przez pryzmat koloru skarpet jakie noszą.. Jest tego sporo. Boję się że po śmierci trafisz do nieba za swą pychę:P
Egon_
23.10.2014 21:57:00
O  IP: 31.175.191.12
NIKT, ja nie obrażam ludzi. Tym się różnię od całej maści ludzi wypowiadających swe kwestie, wypociny i frustracje tutaj.
NIKT
23.10.2014 21:38:41
O  IP: 81.190.114.210
Egon_
Próbujesz dostać się na prawo że taki z ciebie "cwany" obrońca? Kubal wziął cię z urzędu czy gruby szmal płaci za takiego "papugę"? Teraz cię boli? Czy jak sam obrażasz ludzi jak ratlerek bo wiesz że nie przeczytają twoich wypocin to czujesz się w tedy jak prokurator?
Egon_
23.10.2014 20:55:52
O  IP: 31.175.191.12
Kubal, przeproś grzecznie Mariosa powtórnie !
Marios
23.10.2014 18:45:21
O  IP: 89.151.18.192
To jak najbardziej był, jest i będzie zespół. KAŻDY zespół o mega popularności tak funkcjonuje. A to wszystko dzięki Q Prime, które gdy podpisywało pierwszą umowę z Metallicą, miało u siebie z thrashowych zespołów jedynie Metallicę, dzięki czemu krew, pot i forsa pompowana w skrzynkę "thrash" szła tylko na promowanie Metalliki. Gdyby podpisali kontrakt z managmentem, który miałby w ofercie 10 metalowych zespołów, Lars może dorobiłby się tego co ma teraz Anthrax.
Tomo
23.10.2014 18:39:29
O  IP: 82.143.187.35
Metallica teraz jest jak polityka. Pełno sznurków, układów, sieci, pajęczyn, są tym, czym nie chcieli się stać kiedyś.
KubaL
23.10.2014 18:22:57
O  IP: 94.251.220.74
a7xsz
Podpisuję się pod tym co napisałeś.
KubaL
23.10.2014 18:21:29
O  IP: 94.251.220.74
Jest jak państwo - wielkie zbiorowisko przeróżnych osób, które żyją z tego, że istnieje Metallica.

I tutaj trafiłeś w sedno. To już nie jest zespół .
Metallica co raz bardziej przypomina Hydrę "nienasyconą" (znowu Kazik Staszewski) nad którą już nikt nie panuje.
Dla mnie to wygląda tak, że ich "zaufani" doradcy/management wiedzą, że chłopaki już nie są w stanie nic nagrać więc podsuwają im właśnie jakieś takie dziwne pomysły - celowe unicestwienie ?
Wiem, że brzmi to trochę jak naciągana teoria spiskowa ale sami narzekamy na management itd.
Obym się mylił.
Na obecną chwilę czuję do nich co raz mniejszą chemię i cały ten zespół zaczyna mi śmierdzieć pozerstwem.

Powtórzę to po raz kolejny : mam jeszcze niewielką nadzieję, że jeszcze nagrają dobrą ostatnią płytę ale z każdym dniem jestem o tym mniej przekonany.
Marios
23.10.2014 16:22:23
O  IP: 89.151.18.192
a7xsz

No dobra. Podliczyłeś jak, z czego i ile to zielonych im wpada. Twierdzisz, że jest to dużo, bo według Ciebie "mają opłacone trzy pokolenia do przodu". Owszem - dla Ciebie, dla mnie, dla sporej części ludzi jest to dużo. Ale czy dla nich to wystarczające? Podliczyłeś z czego i ile zarabiają, ale nie podliczyłeś ile wydają. A to jest najważniejsze w tej zabawie. Nie ile kto dostaje, zarabia, etc., ale ile kto wydaje. Każdy rząd na świecie ma kolosalne wpływy z podatków, ale i tak pożyczają, bo im mało. Celowo podałem przykład rządu, bo jest to organizm rozrośnięty. Zwykła, kilkuosobowa rodzina może żyć z tego co ma. Nie potrzebuje kredytów. Ale Metallica nie jest kilkuosobową rodziną. Jest jak państwo - wielkie zbiorowisko przeróżnych osób, które żyją z tego, że istnieje Metallica.
a7xsz
23.10.2014 16:01:40
O  IP: 31.174.162.47
Marios

Proszę Cię, nie kompromituj się. Het i Lars mają niewyobrażalnie więcej niż Newsted, a Newsted jakoś powiedział że może dostatnio żyć i miał kesz na inwestowanie w nowy zespół. Panowie mają grube miliony, i właśnie nic nie robiąc zarabiają, po pierwsze z procentów, po drugie z inwestycji które porobili na pewno jak nieruchomości, dzieła sztuki, samochody itd., poza tym co miesiąc wpadają im niewyobrażalne kwoty za kawałki których są autorami, policz ile płyt i wydawnictw które są kupowane na całym świecie od lat, policz gadżety.. Poza tym mają niewydane całe piwnice materiałów, nagrań itp, chocby Presidio, jeszcze są mozliwości wydania np. książki. Od wielu wielu lat mogą nic nie robić, bo mają opłacone 3 pokolenia do przodu. Więc zastanów się o czym mówisz.
Marios
23.10.2014 14:58:57
O  IP: 89.151.18.192
KubaL

Jest jeszcze inny tekst Kazika:

"Czy wam się jeszcze nie znudziło kurwa w dupę mać
Jeszcze w waszym wieku solówki grać
Czy was nie irytuje całkiem okropieństwo te
Na oczach, w uszach ludzi, dzieje się źle
Czy żaden z was nie myśli o swojej przyszłości
Solówkami nie nakarmi dzieci i gości"


Dlatego Metallica AD 2014 gra tyle ile może i gdzie może. Bo oni muszą nakarmić tymi koncertami swoją rodzinę. Nie chodzą na ośmiogodzinną szychtę od poniedziałku do soboty. Myślą o swojej przyszłości. Na razie żyją z grania koncertów, ale dzięki sukcesowi, otworzyli się na inne branże. To im zaprocentuje za 20, 30 lat, gdy o dawaniu koncertów będą mogli jedynie powspominać. Nawet jak nieco przez tę karierę zarobili, to bez "nic nie robienia" przy codziennym wyjmowaniu gotówki z banku, ona tam się sama z siebie nie rozmnoży.
Tomo
23.10.2014 09:05:21
O  IP: 82.143.187.35
Brawo Kubal świetne podsumowanie, popieram. Panowie doszli już dawno na wyżyny i nie muszą nikomu nic udowadniać i walczyć o każdy występ, czekam na moment jak córka Jamesa wybłaga go o zagranie na festiwalu barbie.
KubaL
23.10.2014 08:31:50
O  IP: 94.251.220.74
I czy jesteś w stanie zacząć myśleć w pewnym punkcie
O sobie jako bardzo dobrym, drogim produkcie
Jak bardzo skurwisz się, by sprzedać swą muzykę?
Jak mocno słuchasz tych, których nie powinieneś?


Myślę, że ostatni wers jest bardzo trafny pisząc w kontekście managementu i Metalliki.

Przecież nie jest żadną tajemnicą, że artyści w taki czy inny sposób się "kurwią".
Czy gdybym użył słowa "sprzedają" dyskusja też by nabrała takiego obrotu ?
Jeśli ktoś tego nie widzi to jest najzupełniej w świecie ślepy.
Taki świat - jak nie dasz dupy to będzie ciężko do czegoś dojść. Natomiast zastanawia fakt, że oni już dawno do czegoś doszli a tu takie posunięcia.
I zdania nie zmienię nawet pod ostrzałem Mariosa, który najzwyczajniej w świecie okazał się chamem.

NIKT
23.10.2014 00:39:00
O  IP: 81.190.114.210
Marios
Brałem za to pieniądze aż bilon dzwonił jak dzwony kościelne:))
Marios
23.10.2014 00:28:34
O  IP: 89.151.18.192
NIKT

Tylko nie mów, że za ten kościół wziąłeś jeszcze jakieś pieniądze. Jeśli tak, to Twoja fasada roztrzaskała się już doszczętnie :)

To jest najgorszy rodzaj skurwienia się: brać co miesiąc pieniądze za swoją pracę. Biedna Metallica skurwia się co koncert...Nie, zaraz...Czy granie koncertów to praca?
NIKT
23.10.2014 00:07:55
O  IP: 81.190.114.210
Pamiętacie jak IRONI grali dla (chyba) Gazpromu? To było skurwieniem się? Nie.. była okazja przytulić jakąś kwotę więc czemu by nie zagrać?? Ktoś tu wspominał również jak IRONI grali kilka kawałków na pewnym weselu w Polsce. To było dopiero "skurwieniem się".. zagrać kilka kawałków by napić się wódki;))
Idąc takim tokiem rozumowania każdy z nas się "kurwi":)) Też niejednokrotnie skurwiłem się niszcząc swoją "legendę" pracując przy budowie kościoła:))
Marios
23.10.2014 00:07:50
O  IP: 89.151.18.192
Mi tylko chodzi o wykorzystywanie historycznych faktów, gdy się próbuje o czymś powiedzieć...Tylko i jak widzę aż tyle. Spróbuję na innym przykładzie:
Czy Metallica grała kiedykolwiek na żywo utwór "The Mechanix"? Jeśli tak, to podajcie choć jedną datę, kiedy to zrobili.
ktoś
22.10.2014 23:57:07
O  IP: 83.26.110.107
Niektórzy uważają ,że Meta "skurwiła" się niedawno , inni ,że zaczęła to robić już w 84 wydając balladę . Idąc tym tropem to zeszmacili się już w 83 nazywając album Kill'em All ,a przecież wiadomo ,że miał mieć inną nazwę ...
Generalnie, metallica już od początku dostosowywała się do wymagań innych, " zeszmacała się" , poniekąd dla kasy ( kto z nas szczerze nie pragnie mieć jej więcej ? ) , czasami przez własne widzimisię. I chwała im za to , bo gdyby tego nie robili to nie byli by tak sławni .

Nie ma momętu w którym zespół się skończył . Ok, zgadzam się ,że to co czasami robią , rzeczy typu Vansy itp. są po prostu żałosne i też mnie to irytuje . Z drugiej strony właśnie takie rzeczy świadczą o ich wielkości na którą pracowali przez wiele lat. Znam osobiście ludzi z pewnego małego thrashowego zespołu. Sprzedają swoje płyty po 10 zł , koszulki po 20 zł , a na koncert można wejść za ok 15 zł . Jestem pewna ,że gdyby mieli taką możliwość to też by się "zeszmacili" .
milsa666
22.10.2014 23:24:56
O  IP: 89.66.56.107
Ja też nic nie wiem/nie pamiętam o wcześniejszym koncercie na tego typu "zlocie". I co z tego? W takim razie i tamten gig był kurewstwem (choć pewnie wtedy mówili, że są bardzo podekscytowani).
No i rzeczywiście fakt tragicznej śmierci basisty i jakaś chałtura z 2010 to porównywalne wydarzenia w życiu zespołu...
Tomo
22.10.2014 23:21:13
O  IP: 82.143.187.35
Marios coś Ty się tak przysrał tego poprzedniego występu? Skoro o nim nie wiedział? Cliff nie jest żadnym przykładem, ponieważ jest to postać zbyt rozpoznawalna i 99,9% wie iż zginął tragicznie. Zaś żenujący występ na imprezie "dla prawdziwych wojskowych" nie był na tyle głośny. Co ja zresztą stwierdziłem, że jest to kolejną żenada ze strony panów, którzy kiedyś byli wielcy, a teraz są śmieszną parodią samych siebie. Więc reszta uznała, że już nie trzeba po tysiąc razy tego pisać.

Robisz sobie zasłonę dymną powtarzając cały czas to samo, przez co dyskusja traci kompletny sens z braku kontrargumentu z Twojej strony.
MłodyZombie
22.10.2014 23:15:33
O  IP: 83.8.169.215
Komentarze na overkillu rządzą. Tylko wp, onety itp mogą wam dorównać.
Egon_
22.10.2014 23:09:33
O  IP: 46.113.245.184
Marios, może napisz dlaczego ośmieszyłeś i sponiewierałeś Kubala
Marios
22.10.2014 22:49:17
O  IP: 89.151.18.192
milsa666

Skoro występ na Blizz Con został słusznie według Ciebie nazwany "padliną", to wytłumacz mi, dlaczego właśnie ten występ? Akurat teraz w 2014 roku...Dlaczego gig z 2010 nie jest także określany jako "padlina"? Gdzie jest jakaś różnica między tymi pokazówkami? I może Ty mi wytłumaczysz, dlaczego Metallica zrezygnowała z usług Cliffa Burtona? Przecież był dobry w tym co robił...
Egon_
22.10.2014 21:48:37
O  IP: 46.113.245.184
Marios pisze jak pisze, każdy może ocenić. Ale nie zgadzam się aby oceniano człowieka którego się nie zna jak szmatę ! Marios tak potraktował Kubala. Może dobrze skoro ten go za takie potraktowanie jeszcze przeprasza !

milsa666
22.10.2014 21:46:43
O  IP: 89.66.56.107
Nosz miałem już więcej nie pisać. Ale nie mogę jak czytam takie pierdoły jakie pisze niejaki Marios.

O czym ty człowieku gadasz? Przypieprzasz się o to, że ktoś słusznie określił padliną "występ" na jakimś zlocie dla graczy. Przypieprzasz się, że ktoś nie wiedział, że ONI już to kiedyś zrobili. No i ch..j z tego, że nie wiedział. To nie zmienia faktu, że to czyste kurewstwo muzyczne. Cały ten Q-Prime powinien siedzieć za stręczycielstwo. Niejaki KubaL nie wiedział o ich wcześniejszym koncercie bo nie jest jakimś pieprzonym talibem i nie ekscytuje się życiem jakiś muzyków (nie zna dat wszystkich pierdnięć Larsa).
Egon_
22.10.2014 21:35:51
O  IP: 46.113.245.184
Kubal, miej trochę godności! Marios potraktował cię jak burka: 'ktoś, kto "sra wyżej, niż dupę ma"., ' W dupie byłeś, gówno widziałeś. Masz spóźniony zapłon', 'gówno wiem, więc się wypowiem'. Traktuje cie jak gó..no, a Ty go jeszcze za to przepraszasz 'Jeśli moje słowa Cię uraziły to przepraszam'

bury
22.10.2014 21:17:18
O  IP: 213.236.220.122
toż qrva transmisję MŚ w siatkę polszmat miał taniej!!! co za zdzierstwo
Ork Siepacz
22.10.2014 20:05:35
O  IP: 95.108.109.135
A Lars mógłby zrobić niezłą reklamę gry "Hobbit".
Ork Siepacz
22.10.2014 20:04:05
O  IP: 95.108.109.135
Kirczek może przebierze się za jakąś postać z gry o charakterze horrorowatym, w końcu lubi przebieranki, kostiumy itp.
Tomo
22.10.2014 19:37:38
O  IP: 82.143.187.35
Marios, powiem tak. Dlatego pewnie ich tam nie ma, bo trzeba zapłacić i to pewnie nie mało, a wiedzą że i tak sporo o nich ludu wie, więc szkoda wydawać na waciki dla żon, by się pomęczyć więcej na scenie niż ustawa przewiduje.

Swojego zdania nie zmienię, kurwią się strasznie i zamierzam nazywać to po imieniu. "pis end lof brada" :D
xyz
22.10.2014 18:08:17
O  IP: 93.105.26.211
Metallica to stara kur...a od 30 lat. Pierwszy raz sprzedała się, kiedy nagrała balladę, a był to rok 1984. Potem grzeszyła wiele razy. Nikt szanujący się i mający zdrowy kręgosłup moralny nie powinien wchodzić na Overkill.pl, i komentować poczynań tej upadłej kapeli.
Marios
22.10.2014 16:31:00
O  IP: 89.151.18.192
Tomo

A jak będziesz nazywał Metallicę, która zapłaci z własnej kieszeni za pokazówkę na finale Super Bowl? (Uprzedzając przyszłe wątpliwości: Tak, tam się płaci za możliwość zagrania).
Tomo
22.10.2014 16:15:34
O  IP: 82.143.187.35
Dokładnie, tu chodzi o to, że kompletnie niszczą to, co wypracowali przez wiele lat. Niszczą swoją legendę, stają się kurwą, która zagra wszędzie i na wszystkim, jeżeli zapłacą im swoją dolę. Każdy kto tutaj jest myślę, że kocha lub kochał ten zespół, ja go nadal kocham, ale dokładnie ich pięć pierwszych płyt, najlepszych z gatunku, a także za to, że wtedy byli jeszcze zupełnie innymi gośćmi, ludźmi z pasją, co chcieli i kochali tworzyć muzykę.

Gdy widzę jakieś zdjęcie czy koncert i jest tam Hetfield z lat 80 czy początku 90 to po prostu czuję szacunek i respekt, zaś gdy widzę zdjęcie dzisiejsze Larsa czy Heta to po prostu czasem wybucham śmiechem, a czasem mi żal, że ludzie którzy i tak są obrzydliwie bogaci i że starczy im i dzieciom na całe życie, a ciągle im mało. Zero jakieś klasy. Gdyby twarz Kazika Staszewskiego zaczęła by się nagle pojawiać w reklamach, w tańcach z celebrytami, na butelkach od piwa również bym kompletnie stracił do niego szacunek.

Biznes biznesem, ale mimo wszystko zapomnieli kim naprawdę są, są zespołem muzycznym, to nie jest firma produkująca meble czy części samochodowe.

Ale kiedyś obróci się to przeciw nim, na razie garstka z nich się śmieje, niedługo coraz więcej osób się będzie śmiać, jak i środowisko i nie tylko.

Trzeba znać jakiś umiar.
Marios
22.10.2014 16:08:08
O  IP: 89.151.18.192
Kiedyś też byłem w tym zespole zakochany ale teraz to serce mi krwawi czytając co oni ze sobą robią, gdzie z dnia na dzień stają się czymś na wzór celebrytuff rodem z tefałenu.

Co mają do rzeczy, w tej konkretnej sytuacji odczucia względem zespołu? O jakim dystansie mówisz? Aby wypowiedź była coś warta, należy trzymać się faktów. Fakt jest taki, że w kwietniu 2010 roku zagrali dla fanów COD. A Tobie nie pasuje to akurat przy tym listopadowym gigu. OK. Nie wiedziałeś o pierwszym koncercie dla branży gier. Ale tutaj dla mnie rozmowa z Tobą na ten temat się kończy, ponieważ masz niepełny ogląd tematu "Metallica vs. świat gier.
Jak czytam napisane nawet dość wnikliwie książki na tematy II wojny światowej, i na 255 stronie widzę, że według autora, napaść zbrojna III Rzeszy na Polskę rozpoczęła się 5 listopada 1939 roku, to po prostu zamykam taką książkę i dalej nie czytam. Przy czytaniu książek z takimi błędami też mam nabierać dystansu?
O "Guitar Hero: Metallica" słyszałeś? A o postaciach Jamesa i Roberta dokoptowanych do jednej z części gry Tony Hawk's"? Też twierdzisz, że tymi czysto biznesowymi sprawami się skurwili? To kiedy w końcu zaczęli się skurwiać? W 2008 przy Guitar Hero, w 2010 przy COD, w 2012 przy Tony Hawk's...Nie. Według Ciebie nastąpiło to w roku 2014. Jakie są Twoje przesłanki, że akurat ogłoszenie wystąpienia podczas Blizz Con w 2014 uważasz za działanie w kierunku "skurwienia i bycia w dupie"?
orzel
22.10.2014 15:21:49
O  IP: 178.6.232.162
Tutaj glowna gadka jest na temat dawania dupy na kazdy gwizdek, a nie na temat plyty.

Dla mnie nowej plyty nie musi w ogole byc.
Ale niech prosze nie demoluja siebie jako legendy muzycznej.
Bo tych cwelow z QPrime interesuje tylka CASH

Powoli caly swiat sie z nich smieje, nie tylko w Polsce..

KubaL
22.10.2014 15:10:37
O  IP: 94.251.220.74
@Marios
Faktycznie przeoczyłem ten jakże istotny w karierze zespołu fakt zagrania na call of dupy festiwal czy jakoś tak.
Młody człowieku wiec, że bardzo ważne jest nabranie dystansu życiowego do pewnych spraw. To przychodzi z wiekiem :-)
Kiedyś też byłem w tym zespole zakochany ale teraz to serce mi krwawi czytając co oni ze sobą robią, gdzie z dnia na dzień stają się czymś na wzór celebrytuff rodem z tefałenu.

Cieszę się, że jest kilka osób podzielających moje zdanie prezentujących w miarę zdrowy kręgosłup moralny czego nie można powiedzieć o członkach zespołu.
Ulfield
22.10.2014 14:24:07
O  IP: 89.229.1.133
Czasami pojawiają się tutaj porównania, tych którzy domagają się nowej płyty, do rozpieszczonego dzieciaka, któremu rodzic nie chce kupić zabawki. Po głębszym zastanowieniu nie mogę się z tym zgodzić. Sytuacja nie jest taka czarno-biała i rodzic też nie pogrywa z dzieckiem do końca fair. Wystarczyłaby jasna deklaracja, że nie będzie zabawki z takiego, czy innego powodu - rodzic ma do tego prawo i dzieciak musi się podporządkować. Ale nie w tym przypadku, tutaj rodzic co chwila puszcza oczko i mówi wymownie: "a może na jesieni?", "a może na wiosnę?", "w przyszłym tygodniu będę przechodzić koło sklepu z zabawkami", "chciałbyś jeszcze tę zabawkę, o której marzysz?".
Żeby było jasne, od Metalliki nawet nie oczekuję nowej płyty. Owszem, fajnie by było usłyszeć nowy materiał, ale nie mam jakiejś biegunki, że go nie ma. Nagrają? Super. Nie nagrają? Nie szkodzi, co mieli do nagrania to już światu przedstawili. Ale jest grupa fanów, która nie ma tyle cierpliwości i należałaby im się jednak jasna deklaracja. Trochę mnie nie dziwi, że część po prostu się wkurza. I te wszystkie imprezy na których Metallica zagrała/zamierza zagrać byłyby inaczej oceniane, gdyby nowy album się ukazał lub byłyby wiarygodne informacje co do jego powstawania.
trikogaster
22.10.2014 12:49:13
O  IP: 78.8.76.34
a ja Cię nie będę jechać bo masz prawo do własnej opinii i ją szanuję. nie tylko dlatego, że się z nią zgadzam. metallica to wazny zespol w moim zyciu, przez duze Z i to jak się zmienia w korporację po prostu boli. Ale przy takiej sławie i sytuacji na rynku muzycznym to po prostu musialo nastąpić. Nie mogą przecież nagle przejść do poziomu niżej, przeszłosci bo przy obecnych trendach i standartach wychodzili by na minus. Wraz z kasą rosną wydatki.
Marios
22.10.2014 12:48:12
O  IP: 89.151.18.192
Marios, a nie przyszło Ci do głowy że mógł o tym nie wiedzieć?

No właśnie! Jak nie wiem, lub nie jestem pewien, dopytuję, doczytuję i dopiero potem piszę, bo wyłażą takie głupoty, że głowa boli. To tak samo jak ktoś napisałby, że "bardzo mnie wkurwia to, że wymienili Cliffa na innego basistę. Po co to zrobili?". Widzisz debilizm tego przykładu? Ten ktoś nie doczytał, czy w inny sposób nie dowiedział się, że Burton zginął, dlatego trzeba było poszukać innego basisty. A potem tłumaczenie: "ale ja nie wiedziałem, że Burton zginął". Dla ignoranta tematu, który nie ma pojęcia, lub ma rażące braki w temacie, nie byłoby nic dziwnego w podanym przykładzie. Dla kogoś, kto zna temat choćby szkicowo, wypowiedź tego "ktosia" jest debilna i nielogiczna. Jest to klasyczny syndrom "nie wiem, więc się wypowiem". I chuj z tego, że z rzeczywistością ma ta laicka wypowiedź niewiele wspólnego.
Tomo
22.10.2014 11:55:29
O  IP: 82.143.187.35
Marios, a nie przyszło Ci do głowy że mógł o tym nie wiedzieć? Ja też nie wiedziałem, że grali na imprezie "Kał of Druty Black Shit", co uważam za jeszcze większą żenadę od tego BlizzConu. Ale co się dziwić, trafił swój na swego, Blizzard to jedna z najbardziej chciwych i pazernych firm, a ludzie są tak głupi że dają się doić równo. Nie wspominając o COD jak ciągle wydają to samo w innej oprawie, kolejny debilizm graczy zupełnie jak EA Games i ich NFS, który dawno powinien się skończyć. Uważam, że cytat szanownego Pana Kazimierza przywołanego przez Kubala jest bardzo trafny. Kurwią się i to pełną parą, po prostu wszędzie muszą zagrać i taka prawda, jakby im zapłacili to by nawet zagrali na wsi zabitej dechami na otwarciu warzywniaka 4 na 5 metrów. I komentarz Larsa "zawsze marzyłem o takim warzywniaku, niestety przy mojej willi takiego nie ma".

Araya kiedyś powiedział, że oni chcą być za bardzo cool, chcą być tacy cool, że zagraliby nawet na imprezie kucyków pony. Niestety o albumie nadal nic nie słychać, nawet brak oficjalnego oświadczenia. Zero honoru, zero własnych ambicji, tylko $. Człowiek coraz bardziej się na nich zawodzi. Niech napiszą oświadczenie, przestaje robić muzykę, to co nagraliśmy ma wam fani wystarczyć, zamieniamy się w kapelę ala mcdonald, oraz korporejszyn produkujące zabawki, dziękujemy dobranoc.

Ps możecie teraz mnie jechać równo, miłej zabawy. :P
Marios
22.10.2014 10:58:25
O  IP: 89.151.18.192
orzel

Wcale nie chodzi mi o to, że ktoś krytykuje Metallicę. Chodzi mi o to, w jaki sposób to robi. Nie ma o czymś pojęcia i jedzie swoje. "O...zagrają przy promocji koncernu gier komputerowych...Skurwili się takim działaniem. Tymi swoimi działaniami są już w dupie".
Tylko dlaczego KubaL nie pisał o skurwieniu się, gdy chłopaki grali na imprezie COD Black Ops? Wtedy się nie skurwili? Już wtedy nie byli w dupie?
Jedna i druga impreza poświęcona grom komputerowym. Dlaczego przy Call of Duty się jeszcze nie skurwili i nie byli w dupie, a jak teraz zagrają na Blizz Con, to już się jednak skurwili? Czym jedna impra różni się od tej drugiej? Po prostu gość nie miał pojęcia, że już zagrali przy okazji promocji gry komputerowej. Jak się o czymś nie wie, to lepiej doczytać, ewentualnie dopytać i potem pisać. Ja na przykład nigdy nie będę pisał na temat klonowania.
Jaro
22.10.2014 10:42:39
O  IP: 46.174.212.10
Przestają mnie już bawić te wszystkie Escape From the Studio. Na szczęscie są inne kapele, które wydają dobre płyty w normalnych odstępach czasowych. Jestem dużym fanem Mety, ale miarka powoli zaczyna się przebierać. Tymczasem wracam do sluchania Electric Age i White Devil Armory Overkilla ;)
cdn
22.10.2014 10:28:04
O  IP: 77.252.166.33
...może "Auchan Tour" , patrząc pod kątem tego ile można by zainteresować potencjalnych nowych klientów w Europie to niezły kąsek. Mogliby napisać np. "Master od Kasy" na cześć pracowników i kasa by szła.
Kubus-87
22.10.2014 10:18:41
O  IP: 95.173.217.208
...a zagrajo u mnie we wsi jak nowy sklep otworzo? Podobno majo byc kartofle po 0,40zł za kilo. To dobra okazja na wypromowanie się i pokazaniu nowym ludziom swojej muzyki. Już widzę te mohery krzyczące ...DAJ,DAJ,DAJ!! MAJSTER!!MAJSTER!! ;P
1 2
OVERKILL.pl © 2000 - 2024
KOD: Marcin Nowak