W
I
Ę
C
E
J

«

N
E
W
S
Ó
W
O tym dlaczego Metallica ma na Ciebie wyjebane
dodane 27.11.2014 14:46:34 przez: Rafał
wyświetleń: 7930
Przed Wami najnowszy artykuł z bloga metalhammer.teamrock.com, autorstwa Paula Brannigana, czyli współautora najnowszej, dwutomowej biografii Metalliki -"Narodziny, szkoła, Metallica, śmierć".


Wybitny amerykański polityk i filozof Benjamin Franklin powiedział kiedyś: "Na tym świecie pewne są tylko śmierć i podatki." Teraz możemy powiedzieć '... śmierć, podatki i letnie koncerty Metalliki w Europie.' Z całą pewnością po ogłoszeniu, że metalowy potwór z San Francisco będzie gwiazdą sierpniowych festiwali w Reading i Leeds można uznać to za nieuniknione. Metallica odwiedziła te rejony 13 razy w przeciągu 14 ostatnich lat, w tym roku grali już na festiwalu Glastonbury i Sonisphere, Download swój lineup ma już ułożony, więc decyzja o powrocie do festiwalu, którego headlinerem byli ostatni raz w 2008 roku była dla nich sprawą oczywistą. Dlaczego więc fani metalu w Wielkiej Brytanii są znów wkurwieni przez kwartet z San Francisco? Cóż, całe oburzenie bierze się z dwóch powodów, po pierwsze – kolejny raz z rzędu zagrają na festiwalu mającym niewiele wspólnego z muzyką metalową, co jest zdradą wobec ich podstawowej grupy fanów, a po drugie - ogłoszenie, że kolejne lato spędzą grając koncerty z całą pewnością oznacza dalsze oczekiwanie na kolejny album, co również wyraża zdradę wobec fanów. Kurwie syny! Oziębłe, zaślepione, bezduszne kurwie syny!



Myśląc racjonalnie, pierwszy argument: Metallica tego lata zagrała na Glastonbury ku możliwym do przewidzenia i nie tak całkiem niezrozumiałym wyrazom protestu ze strony tych najbardziej wrażliwych fanów na świecie, a potem zamykali festiwal Sonisphere, oferując tym, którzy poczuli się odrzuceni pierwszym festiwalem, możliwość obejrzenia ich w naturalnym, metalowym środowisku. Mimo to, tysiące biletów na ten koncert było dostępnych dosłownie do samego rana 6-go czerwca.

Drugi powód jest bardziej prawdziwy. Minęło właśnie 6 lat od wydania ich ostatniego albumu, gdzie przez te lata ich kwartet robił właściwie wszystko, byle tylko nie nagrywać w studio. Pierwsze 5 lat tego zespołu, jako twórców dostarczyło nam cztery klasyczne albumy, które są wzorcem dla całej generacji, natomiast ostatnie 5 lat to eksperymentalna współpraca efektem czego zostało Lulu i kolejne dziadostwo w postaci filmu Through The Never, no i jeden kawałek Lords of Summer, który dostępny będzie również na winylu. Jakkolwiek na to patrzeć, to wręcz niemożliwie ubogi powrót na drogę twórczości.



Kolejną brutalną i przykrą prawdą jest fakt, że Metallica skończyła się jako zespół muzyczny, są raczej kustoszami wartej wiele milionów dolarów marki. Cliff Burnstein, manager zespołu przyznał to nawet w 2011 roku w rozmowie z Wall Street Journal mówiąc: 'Jesteśmy eksporterem ze Stanów i działamy jak Coca Cola. Szukamy możliwie najlepszego miejsca na rynku, w który moglibyśmy wejść.' Lulu w Stanach nie sprzedało się w nawet 35 tysiącach egzemplarzach, natomiast z filmu Through The Never wartego 30 milionów dolarów zwróciło im się niecałych 8 milionów, więc taka dziura w budżecie musi zostać czymś zapchana. Taylor Swift jest jedyną artystką, która w 2014 roku w Stanach sprzedała milion egzemplarzy swojego albumu, nie trzeba więc być profesorem ekonomii, żeby zrozumieć, że ostateczne zestawienie bilansowe Metalliki nie będzie zakończone saldem dodatnim do czasu przychodów z nowego albumu, nawet jeśli byłby to najwspanialszy zbiór utworów, które James Hetfield i Lars Ulrich kiedykolwiek napisali.

Ludzie, przejrzyjcie na oczy. Metallica ma w dupie swoich prawdziwych fanów i wiecie co? Mieli od zawsze. 14 lat temu Lars Ulrich powiedział takie słowa: 'Jedną z najbardziej błędnie rozumianych rzeczy o Metallice jest fakt, że robimy wszystko dla fanów, nie kurwa, nie robimy tego dla pierdolonych fanów, robimy to dla siebie.'



Jebać ten nowy album, Metallica znowu do nas przyjedzie! Jasne, że tak, ale nie dlatego, że stęsknili się za Anglią czy z powodu emocjonalnego przywiązania do festiwalu, który zresztą przestał interesować się fanami metalu, ale tylko dlatego, że już odpowiedni czas, żeby na konto wpłynęło trochę kapuchy. Więc znowu James Hetfield stanie na brytyjskiej scenie przedstawiając utwory z ubiegłego wieku i zacznie prawić jak to bardzo ważna i wyjątkowa jest dla nich „rodzina Metalliki”. W tym przypadku pewnie jest szczery, ale nie strójmy sobie żartów, ta „rodzina Metalliki” to nie banda biednych, drżących w deszczu gości w wyblakłych koszulkach Master of Puppets, a raczej przedsiębiorstwo uczciwych pracowników, począwszy od wykwalifikowanych pracowników technicznych przypominających bardziej służących aż do siedzących na dupie przez dziewięć miesięcy w roku sprzątaczy biur Q Prime. Ludzie, jesteście dla nich niczym więcej niż chodzącymi portfelami.

No to zaczynamy... Hit The Lights baby... Kończymy, dzięki Anglio, dobranoc, do zobaczenia za rok, Metallica Cię kocha!


Rafał
Overkill.pl

Waszym zdaniem
komentarzy: 111
Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze.
1 2 3
Tomo
03.12.2014 11:12:17
O  IP: 82.143.187.35
niki z afryki masz rację, w końcu oficjalnie by się przyznali, że wszystko co po dziś grają to wszystko ręka Rudego. :P
niki z afryki
02.12.2014 21:51:12
O  IP: 77.253.149.15
Ludzie - skoro Newsted mówił ostatnio że o kasę nie musi się już martwić, to James i Lars wymienieni jako autorzy przy 99% repertuaru już dawno dorobili się takiego statusu. Więc nie przekonuje mnie argument że robią wszystko dla kasy teraz. Gdyby zależało im tylko na tym to już po Loadach rozwiązaliby zespół. Myślę że to raczej sława, estrada uzależnia i dlatego ciągle grają.

A jeśli chodzi o wypalenie się to dotyczy to wszystkich wielkich U2 kiedyś zajebiści - teraz gówno,Depeche Mode - tak samo, Rolling Stonesi aby mieć hit "anybody seen my baby" musieli skorzystać z pomocy kilku osób (jako współautorka wymieniona jest m.in. K.D.Lang). Więc to normalka.
Tomo
30.11.2014 12:49:24
O  IP: 82.143.187.35
Powtarzam zatem jeszcze raz:

bo dolary nie są złe
a ja się śmieje że hehe
Wesoły Robert
30.11.2014 01:36:31
O  IP: 77.100.126.205
A ja jestem Wesoły Robert
Mam na przedmieściu domek
A w domu świadło, deskę, bas
Powtarzam zatem jeszcze raz:
NIKT
29.11.2014 19:22:44
O  IP: 81.190.114.210
Tomo
Chyba nawet na OVERKILL'u coś na ten temat kiedyś było ale cyferek nie pamiętam. Z tym że straty firmy i długi to też ich "majątek". Kasa musi się zgadzać by konto prywatne nie ucierpiało:)
Tomo
29.11.2014 18:34:46
O  IP: 82.143.187.35
NIKT kiedyś czytałem artykuł o szacowanych majątkach panów z Dollariki. To ich własne majątki, nie firmowe wynosiły coś ponad 80 mln dolarów, oczywiście mówię o Larsie i Jamesie, Kirk jest biedniejszy. :P
NIKT
29.11.2014 18:26:41
O  IP: 81.190.114.210
Co do kasy METALLIKI to sprawa jest na tyle niejasna że właściwie możemy tylko spekulować że mają jej duuużo.. ale jak dużo? Faktycznie gdyby mieć tyle kasy co oni będąc Janem Kowalskim to można się zapewne nie martwić o wnuki. Natomiast METALLICA jako firma zapewne wydaje siana na dzień ze dwa worki sporych rozmiarów i nie koniecznie tylko na zachciewajki:) Tak więc dochód musi się zgadzać i uważam że nie ma co z góry zakładać że nic ich nie ruszy. Łatwo zbankrutować gdy się prócz rodziny musi utrzymać także firmę i przez jakiś czas firma nie zarabia. Przewalili sporo kasy ostatnio a czasy są teraz chudsze nawet dla bogaczy.
Tomo
29.11.2014 16:37:27
O  IP: 82.143.187.35
Myślę, że pomysł filmu to głównie Lars plus Q Prime. Hobbitowi zawsze marzyły się filmy, Q Prime węszyła kasę, ale się przeliczyła.

Co do pieniędzy masz rację, za taką kasę można żyć bez zmniejszania luksusów i to do końca życia, same odsetki są ogromne od takich sum. Dlatego śmieszą mnie takie teksty, że coś potomnym trzeba zostawić, potomnym zostanie kupa forsy, marka Metallica, zyski z albumów i całej reszty. Lecz to wszystko będzie zależeć od wychowania i podejścia. Wiadome, nie pierwszy raz się słyszało o przewaleniu majątków wartych 100 mln nawet w kilka lat. To nawet choćby biliony im zostały, to tacy ludzie też to przewalą i taka prawda. Ale to się okaże za wiele wiele wiele lat, hehe.
a7xsz
29.11.2014 15:51:24
O  IP: 109.243.224.196
Tomo

Szkoda że nigdy nie dowiemy się kto tak naprawdę forsował ten film 3D. Bo trasy jako odkucie - czyli konsekwencję tego, znamy. Tylko pytanie, po co to w ogóle zrobili i na czyje życzenie. Czy menadżment kazał? Czy Lars chciał? Czy Het nie ma weny i to zgodna decyzja wszystkich, by robić co się tylko da dla zapełnienia czasu?

Co do kasy, to wiadomo że dzieci mają w ciul pieniędzy. Zwykły człowiek by żył z procentów do końca zycia mają kwotę kilku milionów. Albo kupić kamienicę i wynajmować bankowi za kilkadziesiąt tysiecy miesięcznie. Nikt u nich nie zginie na pewno.
Tomo
29.11.2014 14:33:33
O  IP: 82.143.187.35
Lenore chamstwa i wulgaryzmu jest wystarczająco wokół. Skoro uważasz, że to takie męskie, to zapewne jesteś jednym z tych samców alfa. Zawsze będę uważał, że takie określenia są poniżające i nie na miejscu.

Co do strażnika będę robił z siebie strażnika, bo nudzi mnie to stojąc na przystanku, niby przyszłość narodu, ubrana w eleganckie garnitury, a z ich rozmowy wynika tylko "kurwa, kurwa, kurwa, kurwa, kurwa" i zapętlij sobie z kilka razy. To jest bardzo śmieszne, bo czasem odnoszę wrażenie, że na budowach jest teraz więcej kultury niż u ludzi, którzy uczęszczają przykładowo na uniwersytet.

Pytasz z kim Metallica zdradza? Już Ci mówię, zdradza przede wszystkim swoją właściwą kobietę, czyli muzykę. Kłamią, a i tak robią co innego. Film nie kręcili dla fanów, film kręcili po to by na nim zarobić, bo myśleli że napis Metallica zrobi resztę. Niestety się przeliczyli, bo ludzie wolą muzykę od zespołu, a nie filmy.

Co do tego twierdzę, że gdyby byli mądrzejsi, to by najpierw nagrali płytę, potem zrobili film, co równałoby się podwójną premierą. To i by album się dobrze sprzedał, a także film by się zwrócił, a nawet i może przyniósł by jakiś konkretny zysk.

Co do dzieciaków, majątki które są szacowane na 50-100 mln to uważasz, że to mało? To jest kupa forsy, a jeżeli dzieciaki nie są rozpuszczone i mądrze chowane, to sami to kiedyś pomnożą razy dwa. To jest właśnie żądza pieniądza, byle więcej i więcej. Niestety Panowie z M się przekonali, że nie wszystko co ma napis Metallica przyniesie miliony. :)
HadeS 14
29.11.2014 14:00:55
O  IP: 37.152.18.174
a7xsz i Tomo
I tu macie rację, koło tego wszystkiego powinna być muzyka, a czekamy na nią już 6 lat! Liczę na to, że bd niespodzianka na święta, albo album przed trasą. Tyle bym chciał, bo chce go już ocenić i wtedy stwierdzić na jakim poziomie stoją chłopaki, bo na razie to widać, że albo im się nie chce, albo nie mają weny (i to wtedy nie ich wina, tylko mogliby to powiedzieć), a po "Władcach..." każdy ma inne zdanie, mnie się całkiem podoba i po dokładnym dopracowaniu mógłby trafić na nowy album.
Lenore
29.11.2014 13:58:17
O  IP: 81.190.104.204
Tomo
Napisano tu tyle niesmacznych i wulgarnych rzeczy, że dziwi mnie Twoje zniesmaczenie. Czasem trzeba napisać coś "po męsku" i dosadnie.

Nie rób z siebie strażnika dobrego smaku, itd...

A wracając do sprawy, to z kim fanów zdradza Metallica? Jakiego bogatego kumpla sobie przygruchała?

Nie uważasz, że przez 30 lat Metallica zasłużyła sobie na to by móc nie robić nic. Albo robić to na co maja ochotę?
A może właśnie przez to, że nagrali film dla fanów (TtN), a na nim stracili, musza teraz odrabiać grube miliony? W końcu to ich pieniądze zostały utopione, dzieciakom trzeba coś zostawić po sobie. A życie jeszcze trwa i też kosztuje. Zatem podchodzą do tego biznesowo.

Może być też tak, ze po prostu nie mają weny. Mogą mieć milion riffów, ale nie mają pomysłów na to jak je wykorzystać. W końcu mogą nie mieć spójnej koncepcji co do tego o czym mam być ta oczekiwana płyta.


A jeszcze zdanie (lub więcej) o Titusie. Zrobiłem mały research tego programu. Jeśli wierzyć w zapewnienia, to widzowie decydują, kto odpada z tej imprezy. Titus się jakoś trzyma. Wciąż jest w grze. Zatem ktoś jednak głosuje na tego chłopa z wada wymowy, ze skrzypiącym głosem i aparycją nietelewizyjną raczej.
Może właśnie Titus wprowadza metal na salony w PL. Może dzięki temu, ktoś sprawdzi kto to, gdzie gra, co gra. Może ktoś stwierdzi, fajne to. To nie szataniści. Nie pala kościołów i nie zjadają nietoperzy. Że to zwykli normalni ludzie, że grają całkiem fajną muzykę, która się na li tylko na bitach zapisanych w komputerze producenta. No i że Titus, jednak potrafi "śpiewać".
a7xsz
29.11.2014 13:21:05
O  IP: 164.127.23.196
Chodziło mi bardziej o tzw hobby, rozrwykę, pajacowanie. Jeśli jednak patrzeć na to pod kątem kasy, to sie zgadzam. Pieniądze to nie wszystko, ale Lars akurat chyba na alimenty na byłe żony, no i na utrzymaniu dzieci, to po części rozumiem..
Tomo
29.11.2014 13:20:49
O  IP: 82.143.187.35
mimo wszystko podziwiam ludzi, którzy nie są sprzedajni, którzy zareklamowali by nawet gówno, tylko cena musi być odpowiednia.

Mała poprawka

mimo wszystko podziwiam ludzi, którzy nie są sprzedajni. Nie szanuję tych, którzy zareklamowali by nawet gówno, tylko cena musi być odpowiednia.
Tomo
29.11.2014 13:15:05
O  IP: 82.143.187.35
A7 Twoje zdanie, ja uważam że człowiek powinien się szanować i nie robić wszystkiego dla pieniędzy. Właśnie to pcha świat do wojen, zła, krzywdzenia słabszych, pieniądze, byle mieć ich więcej i więcej. Wiem że wplatam w to ideologię, ale mimo wszystko podziwiam ludzi, którzy nie są sprzedajni, którzy zareklamowali by nawet gówno, tylko cena musi być odpowiednia. Dlatego jakoś do takich osób mam mniejszy szacunek, dlatego szanuję muzyków, aktorów którzy choćby nigdy się nie sprzedali żadnej reklamie i nie pajacują w jakiś programach służących głównie do ogłupiania ludzi.
a7xsz
29.11.2014 13:06:26
O  IP: 164.127.23.196
Tomo
Co kto robi w wolnym czasie to jego sprawa. Niech Lars reklamuje piwo, kto mu zabrania? James może tanczyc z gwiazdami, Kirk bawić się lalkami, a Rob surfować i kręcić filmy o innych basistach. Whatever. Byle to nie było ZAMIAST podstawowego "obowiązku" / zajęcia, czyli robienie i wydawania muzyki raz na jakiś przyzwoity czas.

Ktoś jak pije alkohol w weekend, to jest ok, może bo cały tydzień pracował.
Ale jakby ktoś nie pracował i chlał codziennie na tygodniu, to już byłoby coś nie halo.
Tomo
29.11.2014 13:02:35
O  IP: 82.143.187.35
Lenore uważam że napisałeś to bardzo niesmacznie i wulgarnie.

Tylko, że Twój przykład jest do kitu, wiesz dlaczego?

Posłużę się Twoją wypowiedzą, małżeństwo. Jesteś z kobietą 30 lat, nadal ją kochasz i szalejesz za nią. Ale ona już Ciebie nie kocha, nie szaleje za Tobą, a do tego zdradza Cię z Twoim bogatym kumplem, a Ciebie traktuje jak powietrze.
JamesGirl
29.11.2014 12:57:29
O  IP: 89.66.88.52

Przeczytałam ten "artykuł" i powiem tylko tyle, że straciłam kilka minut mojego cennego czasu.
Lenore
29.11.2014 12:45:59
O  IP: 81.190.104.204
Czyli, że jest tak
Żyjecie z kobietą 30 lat. Możecie powiedzieć, że jesteście szczęśliwi, że jesteście zadowoleni z życia. Aż nagle "spostrzegacie" że owa kobieta, która przez 30 lat robiła wam perfekcyjnego loda [wersja dla kobiet, odwrócić role ;)) i czynności], już nie jest tak perfekcyjna w owej czynności. A do tego nie jest już tak urodziwa jak 30 lat wcześniej.
Więc co robicie? Obrzucacie ją stekiem wyzwisk i się odsuwacie.

Po czym ona mówi, Zrobię Ci loda jeszcze raz. Godzicie się, ale po fakcie znów narzekacie, że to nie jest już to samo...

Resztę dopowiedzcie sobie sami
Tomo
29.11.2014 12:31:36
O  IP: 82.143.187.35
Widzisz Hades, dlatego też powinno się zrozumieć tych, co mimo wszystko są zażenowani obecną Metalliką. Może się jeszcze nie zbłaźniła występując w jakimś juror mega talenty szoł, a przynajmniej nic mi o tym nie wiadomo. Ale ich postępowanie też potrafi wkurzyć, wszystko byle nie muzyka, Lars ostatnio zaczął reklamować alkohole dodając jakąś ideologię w którą pewnie sam nie wierzy, ale dolary płyną. Liczę, że nie upadną niżej jak wymieniony przez Ciebie Titus czy Ozzy ze swoim rodzinnym szoł, które może budzić niesmak.

A7 nawet jeżeli nagrywają, ale uważam że takie paradowanie jakie odstawiają jest żałosne, ja bym się strasznie załamał jakbym Staszewskiego zobaczył robiącego wygibasy z tańcach z gwiazdami, laniu wody w jakimś shitfaktorze czy w perfekcyjnej pani domu. No ludzie bez jaj, trzeba mieć jakiś szacunek do siebie i własnej twórczości, a nie błaźnić się dla kilku groszy więcej.
a7xsz
29.11.2014 11:57:11
O  IP: 164.127.23.196
Tak. Jak jednocześnie tworzy i wydaje, to tak.
A Meta błaznuje i pajacuje zamiast robić nowej muzyki. Nie jechałbym po TTN 3 D itd., jeśli byłaby nowa płyta. Chyba to oczywiste.
HadeS 14
29.11.2014 11:36:36
O  IP: 37.248.255.220
a7xsz
Czyli mam zrozumieć, że jakby Papa Het po wydaniu nowej płyty skakałby w jakimś gównie formatu wymienionych tu programów to byś nic nie powiedział, bo wtedy byłoby mu wolno się błaźnić i sprzedawać?
mcr
29.11.2014 02:21:47
O  IP: 94.14.9.218
O tak, Metallica to ma wyjebane na wszystkich. Przeciez, jak wiemy na koncertach wcale nie ma "Metallica loves you" i "Metallica family" pomiedzy ulubionymi hitami fanow, zamiast tego James rzuca "shut up", "fuck off", po czym zapodaja Low Man's Lyric i Invisible Kid. Nie obchodzi ich, czego ludzie oczekuja. A juz najbardziej na swiecie maja wyjebane na Q Prime ;-)
Blackmark
29.11.2014 01:13:46
O  IP: 81.190.96.147
Shhh Shhhh Shhh... Let me ask you a question... Who has the album Kill 'Em All?

a7xsz
29.11.2014 00:18:04
O  IP: 46.113.246.25
HadeS 14
Kolego drogi, różnica jest taka, że właśnie niedawno wyszła nowa płyta Acid Drinkers.. czyli mamy new albumy 2008, 2012, 2014

Meta ma 2008 i .. pustka

to jest ta różnica. Titus niech się błaźni ile chce. Może.
NIKT
28.11.2014 23:24:29
O  IP: 81.190.114.210
HadeS 14
To samo pomyślałem na temat TITUSA w owym "show" ale generalnie to tak samo mam w to wyjebane jak METALLICA w nas;) TITUS nie ma już chyba szans dorobić się emerytury z grania w naszym kraju więc.. Muze robią świetną więc poza nią mogą być ślusarzami, rzeźnikami, tancerzami, pijakami,.. Nie odbieram im szansy dorobienia choćby jednego winiacza.
HadeS 14
28.11.2014 22:52:33
O  IP: 37.152.18.120
Kazik
Spróbuj tu na podanych linkach, bo nie wiem który do którego miasta.
http://overkill.pl/European-Summer-Vacation-nowe-daty-Reading-iamp-Leeds,6017.html#r
HadeS 14
28.11.2014 22:44:47
O  IP: 37.152.18.120
Skacząc po kanałach po.odcinku "Arrowa" natrafiłem na coś co niestety mnie dyplomatycznie mówiąc zniesmaczyło. TVP2 program "Super starcie czy coś tam". Widzę pląsającego Titusa w jakimś świecącym garniturku kaleczącego jakoś piosenkę. Popatrzyłem na niego i myślę sobie, że on to dopiero poleciał na kasę. Niby trumetal, frontman kwasożłopów, a tak się sprzedał. Wystąpił w jakimś totalnym gównie w publicznej TV. Po prostu "żenułłła"! I.od razu przychodzi mi na myśl kolejny polski dinozaur metalu pan Marek Piekarczyk w roli jurora w innym programie na tej samej stacji. Czy to nie jest dopiero przykład zachłannoścí? Dollar Drinkers. Meta się tak nie zbłazniła, przynajmniej jak na razie. Nie podoba mi się to, że nie ma tak długo albumu, ale historia sprzedania się Metalliki ciągle powraca. Nawet jeśli, to dzięki temu mamy dwa świetne albumy (tylko nie są metalowe i tu grzech!!!). A obecne działania to naturalna kolej rzeczy, koncerty wszyscy grają, gadżety wszyscy sprzedają, tylko u chłopaków brakuje jeszcze albumu, na który już bardzo długo czekamy. Nadal pisząc to jestem zażenowany widokiem Titusa! Masakra!
Egon_
28.11.2014 22:37:24
O  IP: 109.243.204.141
Popieram wyjebanie mety na fanów ! Od 2 dni stoję w kolejne aby zakupić ich ostatnie dzieło. Udało mi się przejść z pozycji 50 na 49 ale było to okupione: 14 na fajki musiałem dać leszowi. Ale myślę że było warto ! SKOM jest już jutro o 5:30 mój !
Kazik
28.11.2014 22:15:08
O  IP: 83.20.162.144
Jak myślicie po ile będą bilety jednodniowe w Wiedniu?
Tomo
28.11.2014 16:16:57
O  IP: 82.143.187.35
nawet po Big 4 - wielkiej konferencji/spotkaniu czterech firm korpo, kiedy miała okazję myć kible razem z panią Bogusią, Ewą i Helenką.

Mistrz, leżę i kwiczę ze śmiechu. Aż naszła mnie wena na kolejny album legendarnej Dollariki...

uwaga uwaga

Master of Klozet feat Dark Henia, Blood Bogusia, Satanic Ewa and Turbo Brush Helenka. :D
a7xsz
28.11.2014 16:10:30
O  IP: 164.127.92.6
cdn
Nawet jej (nazwijmy ją panią Henią) ta satysfakcja by się kiedyś wyczerpała, nawet po Big 4 - wielkiej konferencji/spotkaniu czterech firm korpo, kiedy miała okazję myć kible razem z panią Bogusią, Ewą i Helenką.
cdn
28.11.2014 15:40:29
O  IP: 77.252.166.33
satysfakcję->radość
Tomo
28.11.2014 15:39:43
O  IP: 82.143.187.35
Hades bezpieczeństwa nigdy za wiele. :D
cdn
28.11.2014 15:39:32
O  IP: 77.252.166.33
Jeżeli Pani myjąca podłogi i kible w korporacji czerpała by z tego satysfakcję, od młodości marzyła by to robić, ta codzienna praca sprawiałaby jej niesamowitą satysfakcję i dostawałaby za to z 1200 na rękę to dokładnie tak by powiedziała.
HadeS 14
28.11.2014 15:36:37
O  IP: 37.152.18.120
Tomo
To w takim razie muszę wstawić skobel w drzwi łazienki, bo się tak boję, że nie będę mógł się normalnie myć. :P
Tomo
28.11.2014 15:29:38
O  IP: 82.143.187.35
James nagrywaj album albo -> http://cdn2-b.examiner.com/sites/default/files/styles/image_content_width/hash/c5/d9/megadeth VoodooHatfield.jpg?itok=je6rVk1f :P
a7xsz
28.11.2014 13:49:50
O  IP: 164.127.92.6
Pani myjąca podłogi i kible w korporacji tak samo by powiedziała: "Panie, ja to mam na tych prezesów i dyrektorów wyjebane,.. pieniadze? w dupie mam pieniądze, ja to robię codziennie dla siebie"

pitu pitu pier***enie kotka za pomocą młotka

cdn
Moim zdaniem twórczość 1997-2000 jest bardzo łatwo przyswajalna i przyjemna do słuchania, dlategoż jej słucham.
Po stokroć wolałbym nowy kawałek a la Whiskey niż ten LoS
cdn
28.11.2014 13:38:19
O  IP: 77.252.166.33
Ja natomiast nie wyobrażam sobie jak można czerpać radość ze słuchania Whiskey utworu dla fanów Vivy
Tomo
28.11.2014 11:18:13
O  IP: 82.143.187.35
Hades, słyszałem plotki że w takich sytuacjach wchodzi do wanny wielki owłosiony "neandertal" który zabija swoim zapachem w ciągu kilku sekund, więc uważaj i zamykaj łazienkę. :)
HadeS 14
28.11.2014 11:12:32
O  IP: 31.61.129.126
a7xsz
Ja czerpię przyjemność ze słuchania tego utworu, może jednak nie tak dużą jak AJFA czy RTL, ale jednak bardzo lubię LOS. I co w tym dziwnego? Zrobisz mi coś za to?
Kubus-87
28.11.2014 11:11:41
O  IP: 95.173.217.208
No właśnie Kur..a. Ja pier...le takie tytuły. Nie moglem do chu..a zasnąć w nocy przez ten pierd...ny nagłówek, a jak już kur...a zasnąłem to śniło mi się że Meta ma na Nas wyjeb..ne. Nawkur...łem się w ch..j kur..a !! ;P
Tomo
28.11.2014 11:10:37
O  IP: 82.143.187.35
cin ja akurat uważam, że tytuł jest adekwatny do zawartej treści.
cin
28.11.2014 11:01:59
O  IP: 79.175.234.115
chamski prowokujacy tytuł :/ a chcecie kultury w komentarzach
Tomo
28.11.2014 10:58:23
O  IP: 82.143.187.35
Widzę że niektórzy wręcz tutaj tryskają optymizmem. Dwa albumy? Oni jednego nie mogą sklecić od 6 lat, a gdzie tu mowa o dwóch. Chyba, że z lenistwa zbiorą wszystkie odpady, nagrają na nowo i wydadzą Load2, a potem ReLoad2 rok później. :P
Kubus-87
28.11.2014 09:41:04
O  IP: 95.173.217.208
Dobre...Wow Wow Wow Wow, I see some action up there ;)
C'mon... Give me an M... M!
Give me an E....E!...

...kto następny ?? ;P
cybe
28.11.2014 06:44:07
O  IP: 89.69.41.33
Pewno juz wygasli i nie maja pomyslu na nowa plyte i pala jana jhak tylko moga wydadzas pewno jeszcze z 1-2 albumy i do widzenia
Adamas-wyklęty
27.11.2014 23:35:40
O  IP: 192.162.151.197
Kompletnie źle odczytaliście sens tekstu.

Autor miał na myśli, że to wszystko o czym napisał jest oczywiste.
ktoś
27.11.2014 23:32:50
O  IP: 83.26.112.180
Jak zawrzało ! Metallica ma jednak dość podzielonych fanów ... Jest taka zasada ,że nie wazne co o tobie mówią , ważne żeby mówili . W tym przypadku się to sprawdza. Jeśli o chłopakach będzie głośno to bedą zarabiali TADAM ! Jak się dzieje każdy wie , nie ma płyty , nie ma weny ... Co mają robić jak im album nie idzie ? Siedzieć na tyłkach ? Póki mają siłę niech grają i tyle :)
Kazik
27.11.2014 23:05:38
O  IP: 83.21.87.26
1 2 3
OVERKILL.pl © 2000 - 2024
KOD: Marcin Nowak