W 2017 roku platforma
Apple wyprodukowała odcinek samochodowego show, którego gościem była Metallica. Zespół pojawił się w komplecie, biorąc udział w tym dziwnym śpiewanym takl-show.
Odcinek wyemitowano 15 sierpnia 2017 roku. Od tamtej pory na YouTube pojawił się tylko trzyminutowy zwiastun. Po tylu latach pełnego, 16-minutowego epizodu z Metallicą nadal próżno szukać w otwartych kanałach internetowo-strimingowych. Szkoda tym większa, że sam program jest małą kopalnią kolejnych ciekawostek ze świata naszej ukochanej kapeli. Sposób podania może troszkę zbyt mocno przerysowany, ale to przecież uroda programów typu talk-show. Skądinąd wiemy np., że pierwszym albumem, jaki kupił sobie James był krążek
Killers od
Iron Maiden. A koncert której kapeli był dla Jamesa tym absolutnie pierwszym w roli widza? Ciekawym momentem jest również zbliżenie na twarz Larsa w momencie, kiedy leci utwór z
Małej Syrenki. I tak sobie pomyślałem: Czy to aby nie w tym momencie Lars rozkminiał
sposoby dotarcia do milionów ludzi nowego pokolenia przy pomocy amerykańskiej korporacji przemysłu rozrywkowego?
Dostaliśmy też próbkę koweru
Rihanny w utworze
Diamonds i żeby nie było niedomówień, Lars od razu przypomniał, że Metallica wystąpiła z nią na jednej scenie w czasie koncertów dla
Global Citizen, więc oba te muzyczne światy nie są od siebie tak daleko, jakby się mogło na początku wydawać. Epizod osiągnął maksymalny poziom dziwności w momencie, gdy kapela pod przewodnictwem prowadzącego, komika
Billy'ego Eichnera wykonuje zabiegi płatnej promocji w miejscowym supermarkecie.
Ciekawi mnie jeszcze jedno: Ile przepisów złamał James Hetfield za kierownicą tegoż samochodu?
Pełny epizod do obejrzenia
tutaj
Marios
Overkill.pl