W
I
Ę
C
E
J

«

N
E
W
S
Ó
W
Coyote o występie z Larsem w Mill Valley Film Festival
dodane 30.10.2010 01:51:39 przez: Overkill.pl
wyświetleń: 2075
W połowie września informowaliśmy o występie Larsa w krótkich filmach reklamowych Mill Valley Film Festival. Dwa z nich, wraz z tłumaczeniem, możecie obejrzeć tutaj. Tłumaczenie trzeciego filmiku znajdziecie na końcu tego newsa, a sam filmik tutaj.
Na początku października witryna MillValley.Patch.com zamieściła artykuł, zarówno o festiwalu, jak reklamujących go filmikach. Artykuł ten przetłumaczył dla nas Suaveck - dziękuję!







Podczas prezentacji planu Festiwalu Filmowego w Mill Valley, dyrektor wykonawczy - Mark Fishkin scharakteryzował nastrój tego festiwalu jako: "trudny do opisania, ale z pewnością oczywisty kiedy się go zobaczy". Następnie zwrócił się w stronę ekranu i pozwolił dziwnej parze celebrytów pomóc sobie w dotarciu do zamierzonego celu poprzez serię oschłych, humorystycznych zwiastunów.

Lars Ulrich, perkusista Metalliki i mieszkaniec Tiburonu, wraz z Peterem Coyotem, aktorem z Tam Valley, są najwyraźniej, pomimo pochodzenia z pozornie różnych światów, od dawna ze sobą zaprzyjaźnieni. Wspólnie połączyli siły w tworzeniu zwiastunów, kontynuując długą tradycję festiwalu polegającą na tworzeniu dziwacznych, ale zdobywających nagrody, klipów promocyjnych. Mając na uwadze świadomość pasji jaką duński perkusista darzy film, Fishkin najpierw zwrócił się do Ulricha z propozycją czy zostanie on chlubą tegorocznej kampanii marketingowej.



Peter Coyote: "Lars i ja byliśmy przez kilka lat i nadal jesteśmy bardzo bliskimi przyjaciółmi. Często rozmawiamy czy jadamy razem, planuję porwać jego dzieci, ponieważ tak bardzo je lubię."



Coyote żartował, że Ulrich zadzwonił do niego i "błagał o moją pomoc", gdyż to co twórcy festiwalu mieli na myśli "miało coś wspólnego z nienaturalnymi aktami z udziałem australijskich Aborygenów i owiec.". Oboje wymyślili koncepcję klipów i napisali je z pomocą Dennisa Scheyera, będącego "mocą twórczą", który stał przez 14 lat za nagradzanymi filmikami promującymi festiwal. Otworzona w marcu firma producencka Scheyer'a - BandTogether, nadzorowała produkcję klipów, które zostały nagrane w Masonic Hall. Coyote opisując proces nagrywania powiedział: "Siedzieliśmy sobie w pokoju i rozśmieszaliśmy siebie nawzajem głupimi pomysłami, po czym to nagraliśmy."

Zwiastuny zostały zbudowane wokół starego motto festiwalu: "There's no mistaking great film." ["Żaden wielki film nie pozostawia wątpliwości", trudno mi to ubrać w słowa :) w tym zdaniu chodzi o to, że żaden wielki film nie może pozostawić widza z wątpliwościami = wielkie filmy mają jedyną słuszną linię interpretacji. Oczywiście mogę się mylić, przyp. Suaveck] Pomysł skupia się na marzeniu każdego z nich [Larsa i Coyote'a] aby wykonywać zawód drugiego. Ulrich przyjmuje chęć Coyote'a, aby być gwiazdą rocka chłodno i z roztargnieniem, podczas, gdy Coyote jest przeciwny wobec pogoni Ulricha za aktorstwem. Każda rozmowa kończy się propozycją obejrzenia filmu na festiwalu.

Ich sugestie odnośnie filmów obejmują odpowiednio duński film o hermafrodycie bez rąk i nóg oraz rumuński film o sparaliżowanym gościu, który przepisuje "Wojnę i Pokój" swoim nosem. "Jak długo on trwa?" - pyta Ulrich odnośnie drugiego filmu. "Jak długo można oglądać gościa piszącego swoim nosem?"


"Oboje mają bardzo szeroki i wyrafinowany gust oraz ogromne poczucie humoru", powiedział Fishkin. Jeden z dyrektorów Scheyera, Jesse Block, był odpowiedzialny za zwiastuny, które zostały sfilmowane w Masonic Hall i zmiksowane w Skywalker Sound. Jak zawsze, cała praca nad zwiastunami była nieodpłatna, wspomina Scheyer. "Gdyby płacono za te zwiastuny, to kosztowałyby ponad sto tysięcy dolarów", powiedział.


Coyote stwierdził, że Ulrich jest nawet większym znawcą filmów niż on sam, ale oboje są prawie całkowicie zgodni co do swoich gustów. "Jedyną rzeczą, co do której podchodzimy na poważnie, nawet jeśli dzieli nas śmiertelna różnica zdań, jest duńska słona lukrecja - odrażający wkład w świat jedzenia", wspomina Coyote. Zapytany czy jego przyjaźń z Ulrichem rozciąga się także na muzykę, jaką perkusista tworzy z Matalliką, Coyote nie mógł sobie darować kolejnego żartu z jego kolegi: "Co to jest Metallica?"



Tłumaczenie: Suaveck



Poniżej tłumaczenie trzeciego filmiku reklamowego - sam filmik znajdziecie na stronach MillValley.Patch.com:


Lars: Pete, słuchaj tego: Mark Fishkin dzwonił. Chce żebym był twarzą Mill Valley Film Festival w tym roku. Chce kogoś młodego, ostrego, znanego, świeżego... Jesteś aktorem, znasz kogoś, kto by mi w tym pomógł?
Peter: Nie.
Lars: Musisz coś mieć.
Peter: Ubierz się w sukienkę.
Lars: Sukienkę?
Peter: I top.
...
Lars: Wyglądałbym świeżo w kolorze magenta [purpurowy barwnik anilinowy]?





ToMek 'Cause We're Metallica
AeroMet


Waszym zdaniem
komentarzy: 6
Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze.
OVERKILL.pl © 2000 - 2024
KOD: Marcin Nowak