W
I
Ę
C
E
J

«

N
E
W
S
Ó
W
James Hetfield o nagrywaniu nowej muzyki
dodane 17.10.2015 00:15:14 przez: Rafał
wyświetleń: 5070
Jako dodatek do magazynu So What! James Hetfield udzielił również obszernego wywiadu dla MetClubu. Część pierwszą, w której opowiedział o graniu koncertów znajdziecie na naszej stronie tutaj, poniżej natomiast część druga, głównie na temat nagrywania nowego albumu, którą przetłumaczył dla nas Paddy - bardzo dziękuję i pozdrawiam!


SC: Oczywiście, doskonale gładko przeszedłeś przez pytanie - nie ma żadnych reguł i ja to rozumiem, jednak ludzie chcą mieć pewnego rodzaju strukturę i jakieś pojęcie o tym, kiedy będzie nowa muzyka.
JH: Taak.

SC: Pomimo tego, że nie ma żadnych reguł, wiem, że jest taki moment, w którym musicie chłopaki wybuchnąć i powiedzieć: ‘Dobra, trzeba to zrobić zaraz!’. Więc czy jest coś, co możesz zaoferować w tym temacie? To znaczy, czy możesz podać jakiś program/raport z tego, co się dzieje za tymi drzwiami? Te magiczne drzwi, tutaj (dla jasności redaktor pokazuje tonowe drzwi z kuchni HQ do reżyserki). Nawet nie chcę przechodzić przez te drzwi.
JH: Magiczne drzwi.



SC: To jak Harry Potter, prawda? Jeśli biegniesz wystarczająco mocno i przejdziesz przez nie, po drugiej stronie jest świat muzyki.
JH: Taak, he he he, to Peron 9 i pół czy cokolwiek to jest. Cóż, to się rusza, jest w trakcie tworzenia. Rzeźbimy utwory.

SC: Więc myślę, że to moje pytanie. I znów, jestem pewien, że nie chcesz pójść za daleko, ale jesteś, to znaczy jesteście teraz w fazie nagrywania?
JH: Tak. Zawsze nagrywamy. Mam na myśli to że nagrywamy jak tylko wchodzimy. Może być pomysł, który (po prostu) się zdarzy i zawsze się nagra. Ale tradycyjnie ‘czerwony przycisk włączony’? To znaczy, zawsze jest włączany dla mnie, ponieważ ja kocham dźwięk, który wytwarzam i jeśli go zagrałem, warto zachować jeśli jest dobry. Więc taak, nagrywamy. Wiesz, mamy kilka utworów pewnych.

SC: Świetnie. I zaczynasz myśleć o słowach, które mają płynąć z tych utworów, czy jeszcze nie?
JH: Na pewno. Zawsze. Mam na myśli osiem lat… Mam wiele materiału! To jest zbyt dużo materiału. Zbyt wiele riffów, zbyt wiele pomysłów, więc rzeźbienie tego trwa tak długo, właściwie tyle co pisanie od początku. Kiedy mówię „rzeźbienie” mam na myśli „wyostrzanie”. Wiesz, nabieranie coraz lepszego kształtu. To znaczy zaciskanie i skracanie, czy cokolwiek. Ale gdy będą już pomysły na teksty i wszystko będzie, wtedy stanie się „kiedy”. To nie dzieje się tylko tutaj (w HQ), masz rację. Przełącznik Metalliki jest włączony przez 24 godziny 7 dni w tygodniu i trudno go wyłączyć.



SC: Myślę, że to jest coś, co wiele osób będzie słuchać z przyjemnością. Jestem pewien, że nikt nie ma wątpliwości, ale myślę, że to zawsze miło mieć to potwierdzone. Czy mogę zapytać, czy jesteś osobą notebookową w tej erze cyfrowej? Czy nadal po staremu nosisz papier i długopis i trochę innych rzeczy?
JH: Taak. Taak. Mam jedno i drugie. Mam jedno i drugie, taak.

SC: Zajebiście!
JH: Ale wiele razy, wiele pomysłów przychodzi kiedy jadę. Słuchasz rzeczy i jedziesz. To jest tak: ‘jak mogę to nagrać i nie pozabijać ludzi?’. Muszę rzucić mojego hamburgera, wiesz? Więc powiedziałbym, że w samochodzie przychodzi wiele moich najlepszych myśli, bo słuchasz, jesteś skupiony, ale nie jesteś całkowicie skupiony na muzyce, bo prowadzisz. Samochód to miejsce, gdzie zawsze śpiewam. Zawsze śpiewam cokolwiek, co grają w radio i ktokolwiek jest w samochodzie cierpi przez to!

SC: Albo sprawia, że ty cierpisz, przez granie w radio czegoś, czego nie chcesz śpiewać, ale i tak to robisz, prawda? To może być bardziej interesującą stroną tego.
JH: Mówiąc w ten sposób pisanie tekstów do piosenek pop jest lepsze, prawda?!!! I to zwykle dotyczy pierdzenia, gówna albo śmierci!!!



SC: Świetnie. To całkowicie uzasadnione, jak również doskonałe, jestem pewien, że tak. Dobrze, cóż, ostatnie pytanie. The Warriors (Wasze pojawienie się u nich) - przejdźmy na następne w kolejności sporty w Bay Area. Opowiedz nam trochę o tym, jak to było. To znaczy przede wszystkim, wiem, że koszykówka jest czymś, co nie było częścią twojego życia, prawda? To znaczy, czy to jest coś, co oglądałeś od niechcenia tu i tam?
JH: Dobrze. To znaczy praktycznie każdy sport. Futbol amerykański (Raiders), oglądałem to, siedziałem w tym bardzo głęboko, ale nieco mniej byłem z tym związany. Ale inne sporty, (ja) po prostu coraz bardziej w to wchodziłem, przez ludzi w klubie. Jest tu kilka osób, które, wiesz, bardzo dobrze siedzą w Giantach. Trujillo bardzo w koszykówce. Tutejszy fizjoterapeuta, Jaff (Bass), w każdym sporcie. Więc jest to coś, w czym po prostu coraz bardziej się obracamy, i teraz jesteśmy tym coraz bardziej podekscytowani, ponieważ to jest wokół i to jest coś, o czym można rozmawiać i stykać się z tym.

SC: Zawsze lubiłeś chodzić na mecze?
JH: Taak, chodzenie na mecze, to myślę, że jest jak chodzenie na koncerty. Oglądanie ich w telewizji to jedno, chodzić i oglądać je, odczuwać je, słyszeć je, czuć je, wszystkie te rzeczy, to jest doświadczenie. A kiedy jest baraż, to jakby Bay Area miało super fortunę, jeśli chodzi o baseball, nie tak bardzo futbol, jak moi Raidersi, ale koszykówka, hokej, wszystkie te rzeczy, mają się tu dobrze. Tak więc przejście do baraży, to jak cały następny poziom. Baraże są na poziomie olimpijskim, i z wieloma sportami są najlepsze, pojawi się wiele możliwości, aby pójść i zobaczyć tu wiele niesamowitych meczy. A być poproszonym o zagranie Hymnu Narodowego na jednym z nich? Ooo, tak! Uwielbiam być częścią tego. Po ostatnim na Warriors, w Internecie były komentarze typu, „Co do cholery tu robicie? Nie ma fanów rocka w koszykówce” albo był (inny) komentarz, „Nic dziwnego, że nagrywanie ich albumu trwa tak długo. Ile jeszcze tego zrobią?” Cóż, tyle ile kurwa chcemy!



SC: Co do grania Hymnu Narodowego, opisz to uczucie.
JH: Jestem bardzo dumny. Myślę, że gramy to tradycyjnie, jednak na tyle różnie, że nie obrażamy weteranów czy kogokolwiek. Gramy to tradycyjnie z naszym uczuciem do tego, i jestem bardzo dumny i zadowolony, że to robię.

SC: A jeśli chodzi o Kirka, pojawiającego się na loży zawodników i grającego „Take Me Out to the Ball Game” podczas ostatniego dnia Metallica/Giants?
JH: Cieszę się że on to zrobił, nie ja.

SC: Taak, zrobił bardzo dobrą robotę. To był trudny zjazd.
JH: Niewątpliwie. Nie, on miał jaja robiąc to.




Paddy
Overkill.pl


Waszym zdaniem
komentarzy: 71
Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze.
1 2
simon
20.10.2015 14:49:50
O  IP: 88.199.233.138
straszna papka ta ich muza myslalem ze cos mocnego bedzie a tu kupa
lepper messiah
20.10.2015 09:44:57
O  IP: 46.113.247.188
nie ma powodu do nagrywania nowej płyty przez Metalike, skoro Bring Me The Horizon zrobili zajebistą płyte That's the Spirit
Papcio Chmiel
19.10.2015 01:41:54
O  IP: 46.112.116.199
RafalekM
Dokładnie. Echobrain - ciekawa muzyczka, dobrze się zapowiadali, dziwne że słuch o nich zaginął...
simon
18.10.2015 23:53:32
O  IP: 88.199.233.138
W tym momencie brak płyty działa na ich niekorzyść, chuj z tym czy to sie opłaca czy nie, tyle lat bez nowej płyty stawia ich w gorszej sytuacji, niz by wydali totalne gówno a oni chcą jebanego arcydzieła, a nie da się, no niestety najlepsze lata minęły i trzeba zrobić jebany krok do przodu, pierdolony step, kurwa mać
metal/zez
18.10.2015 22:40:20
O  IP: 93.105.36.201
Rammstein to Rammstein, ale ten teledysk...
https://www.youtube.com/watch?v=GukNjYQZW8s

Pokaż podgląd
RafalekM
18.10.2015 19:47:57
O  IP: 77.253.205.81
Jak Newsted nagrał jedną płytę? A Echobrain, Voivod, Papa Wheelie,IR8, Sexoturica?
Electrode
18.10.2015 18:49:38
O  IP: 77.254.134.10
po tym wywiadzie jakby wiem już wystarczająco...
Metallica jest równie dla nich ważna co ich rodziny i jeśli James mówi,że są z nią 24 na dobę przez 7dni w tygodniu tzn że nie wyobrażają sobie życia bez grania na gitarze czy stukania w gary, obojętnie czy dzieje się to w ich domu czy w HQ-- I widać tu od razu że nie mają potrzeby i nie czują jakiejkolwiek spiny,żeby nagrywać płytę i pokazać nowe kawałki światu....



Więc grają HYMNY zamiast siedzieć z producentem. Ile jeszcze to będzie trwało? "Cóż, tyle ile kurwa chcemy!"- WSZYSTKO JASNE. Nic nowego,od zawsze mieli takie podejście.
Just-Me
18.10.2015 18:14:56
O  IP: 80.51.59.19
Tutaj debilizmem byłoby się nie zgodzić. Jako wierny fan też mówię, że nie mam im za złe nie nagrywania albumu, ale ciągłe gadanie o nagrywaniu i 0 faktycznego nagrywania.
Chociaż jestem przekonany, że tym razem faktycznie nagrywają. Ten brak koncertów może tylko to oznaczać. Mam tylko nadzieję, że zrobią to w kilka miesięcy, a nie lat. Rammstein wydał ostatni album w 2009. Objechali świat cały z trasą i stwierdzili oficjalnie, że na kilka lat biorą urlop. Tak zrobili, a teraz wrócili z niesamowicie zajebistym Blu Ray koncertowym, weszli do studia i w lato chcą ruszyć w trasę! To jest tempo!
twistedme
18.10.2015 17:04:56
O  IP: 213.92.229.127
Dokładnie, przecież nikt tu nie ma pretensji o to, że płyty nie nagrają, ale o to, że cały czas gadają, że już, już witają się z gąską.
Predator
18.10.2015 16:45:00
O  IP: 82.143.187.35
Tu chcąc nie chcąc trzeba przyznać rację. Jason nie jest bajkopisarzem :]
a7xsz
18.10.2015 16:20:28
O  IP: 31.61.136.16
Zamknął się i może już nic wyda (choć zapewne nikt w to nie wierzy, jak zwykle wróci po kilku latach), ale jest szczery.

Nie okłamuje mnie jak Meta.

Nie mam za złe Newstedowi że nie nagrywa.
Nie mam za złe Metallice że nie nagrywa.

Mam za złe Metallice, że mnie okłamuje.
Adamas-na czarno
18.10.2015 15:52:58
O  IP: 192.162.151.216
a7xsz
Bo Jason zapewne czeka aż Ty mu napiszesz dobre kawałki (nie skopiowane) i dobre teksty:P
Predator
18.10.2015 15:50:57
O  IP: 82.143.187.35
Z tego co wiem jak i wielu tutaj komentujących olał swoją kapelę, zamknął się i odciął od świata. Więc o czym my tu rozmawiamy?
NIKT
18.10.2015 15:49:42
O  IP: 81.190.113.30
a7xsz
I nie miał byś NEWSTED'owi za złe że tak długo nic nie nagrywa? Poza tym nie jest członkiem METALLIKI więc chyba musi dostosować się do innych standardów :)
a7xsz
18.10.2015 15:38:18
O  IP: 37.47.1.233
Newsted wyszedł w 2013
DM w 2008

o czym my tu rozmawiamy?

biorąc standardy Metalliki, Jason może się opierdzielać do 2021 roku.
Predator
18.10.2015 14:16:01
O  IP: 82.143.187.35
a7 zgadza się, nagrał raz i na tym skończył. Płodny nie jest i tkwi w bezradności twórczej jak Meta. Przykładem płodnego muzyka i lubiącego to robić jest Rudy, pomijam tu walory muzyczne, ale mimo że mógłby siedzieć na dupie cały czas tworzy. Więc czemu Jason nadal tego nie robi? Czemu nie pokaże Mecie, że sam ich zmiecie?
a7xsz
18.10.2015 14:12:29
O  IP: 31.61.137.152
Mówcie co chcecie. Fakt jest taki, Jason sam-jako duża osobowość nagrał dobrze brzmiącą płytę, która nie jest kopią innych kawałków.

Metallica prawie 8 lat, z trzema osobowościami, nie potrafi nagrać płyty. Porównując LoS (jeden kawałek) do kilkunastu Newsteda, to Hetfield słabo wypada jako teksciarz i twórca muzyki.
Adamas-na czarno
18.10.2015 14:04:45
O  IP: 192.162.151.216
Sam często zapominam, że jednym z basistów, który nagrywał na jakiejś płycie Mety jest też Bob Rock :)
III
18.10.2015 14:02:34
O  IP: 83.6.108.46
Newsted nagrał metalowy album i nie ma tu nad czym deliberować
III
18.10.2015 13:57:41
O  IP: 83.6.108.46
patrząc na całą dyskografię można odnieść wrażenie, że basista był i jest najważniejszym elementem tego zespołu - te brzmieniowe, wyraźne metamorfozy dziwnie pokrywają się ze zmianami w składzie
Dave
18.10.2015 13:56:07
O  IP: 46.149.223.54
Mnie płyta Newsteda totalnie nijaka się wydaje. Wszystko niby jest na miejscu, ale mnie zupełnie nie rusza. Mam takie kawałki Mety których raczej nie lubię jak np. Some Kind of Monster, ale w których mam jakiś fragment który naprawdę mi się podoba - czyli ten fragment gdzie James śpiewa:

Ominous,
I'm in us

I dla tego fragmentu jestem w stanie raz na jakiś czas zmęczyć cały kawałek, ale po kilkukrotnym przesłuchaniu płyty Newsteda - dla mnie niema tam nic do czego bym chciał wracać - ot wszystko jest ok i poprawne, do przesłuchania i zapomnienia.
Chyba po części jest tu winien cały ten hype na tą płytę i jaka ona będzie - Jason to ten super twardziel który popierdolił Metallice, nie chciał się w gejowatych psychologów bawić - on niby miał być tą ostatnią ostoją metalu w całym zespole. Wydawało się co po niektórym że gdyby miał większy wpływ na muzykę Mety to w tamtym czasie nagrywaliby And Justice For All 3, a tymczasem borem lasem - solowa płyta jak dla mnie przeciętniak do zapomnienia po kilku odsłuchach.

Sam Jason ten swój zespół po trasie olał i od tamtego czasu ni widu ni słychu o nim.
Predator
18.10.2015 13:48:19
O  IP: 82.143.187.35
No bo Jason miał trochę pomysłów, co się nagromadziło przez lata, ale jak widać starczyło tylko na jeden album. Jason jest dobry scenicznie i technicznie, ale wygląda na to, że aż taki twórczy nie jest, pewnie dlatego tak rzadko jego nazwisko jest przy niektórych kawałkach. Co ciekawe na płytach Mety jest więcej nazwiska Rudego niż Jasona :P
metal/zez
18.10.2015 13:09:58
O  IP: 93.105.36.201
Po opuszczeni przez Newsteda Metalliki, w której podobno nie mógł wykazać się twórczo, miałem wielką nadzieję, że będzie tworzył i nagrywał świetne płyty. Coś na wzór Slasha czy Grohla (goście też z wielkich kapel), którzy dali znakomicie radę po odejściu z kultowych zespołów. A tu klapa. Gdzie te jego pomysły? Po latach okazuje się, że przeceniłem gościa i rzeczywiście chyba nie miał dobrych pomysłów, które można było wykorzystać w Metalice.
Predator
18.10.2015 13:07:49
O  IP: 82.143.187.35
Dokładnie, a w klubie mają specjalny pisuar z figurką Larsa w środku i wiadome co robią :]
Kubus-87
18.10.2015 12:53:45
O  IP: 83.10.197.162
A głównym mottem tego klubu jest... "To nie oni nas wyrzycili! To my sami odeszliśmy!" :D
Predator
18.10.2015 12:46:52
O  IP: 82.143.187.35
Kubuś realnie jest ich trzech, ale jeden z nich jest kryptoczłonkiem :P nazywa się Ron, pierwszy basista mety xD
Mieczu
18.10.2015 12:26:12
O  IP: 188.146.134.251
To Newsted jest posiadaczem 2 członków ? Ciekawe. Może z tego powodu go wywalili gdyż mu zazdrościli ....
Kubus-87
18.10.2015 12:03:04
O  IP: 83.10.197.162
metal/zez
Oczywiście, że stworzył. Newsted ze współpracą z Mustainem stworzyli KPWZM, czyli Klub przyjaciół wyrzuconych z Mety :D Podobno klub posiada już 2 członków ! :D
Just-Me
18.10.2015 12:00:01
O  IP: 80.51.59.19
a7xsz

Płytka jest fajna, na pewno do przesłuchania co jakiś czas, ale tylko jeden kawałek szczególnie mi się spodobał - Godsnake. Tego mogę słuchać codziennie.
metal/zez
18.10.2015 11:19:25
O  IP: 93.105.36.201
a7xsz
Czy Newsted po opuszczeniu Metalliki stworzył coś jeszcze oprócz płyty NEWSTED? Czy jest to jego jedyne dzieło na te 15 lat? Pytam Ciebie, bo przedstawiasz się jako fan, a ja nigdzie nie znalazłem wiadomości o jego aktywności twórczej poza ta płytą.
a7xsz
18.10.2015 11:00:06
O  IP: 31.61.137.152
Polecam wszystkim do posłuchania na niedzielę płytę NEWSTED.
Po odstępie czasu słucham i jest potęga. Moc bije z głośników.
I niech nikt nie mówi, że to nijakie i na jedno przesłuchanie. Odpowiem krótko. Sam ja - jako fan twórczości Newsteda byłem pozytywnie zaskoczony, że może aż takie dobre kawałki stworzyć. King of the underdogs, Nocturnus, czy popowy hit Above All. Na Heroic Dose i Long Time Dead aż głowa sama chodzi. O Soldierhead już nie wspomnę, bo to czysta rozpierducha w najlepszym wydaniu.
Predator
18.10.2015 01:55:33
O  IP: 82.143.187.35
Gary to nie problem, James to uniwersalny gość. Więc gdy zajdzie potrzeba, to pewnie sam zasiądzie za bębnami i zrobi co potrzeba
vittu
18.10.2015 01:00:47
O  IP: 95.108.109.135
Myślę, że Lars opóźnia i "utrudnia" nagrywanie nowego albumu przez swoją nieudolną grę na garach.
NIKT
17.10.2015 23:23:18
O  IP: 81.190.113.30
Nie wiem czy dożyję ale chciał bym poczytać/posłuchać jak będą wypowiadać się ludzie na temat METALLIKI za 20/30 lat. Jak ludzie starsi wiekowo (w tedy) będą wypowiadać się na jej temat. Jaka będzie opinia większości..
MartynA
17.10.2015 22:30:01
O  IP: 37.152.19.153
Mnie się duuuużo bardziej podoba BM od DM i to już od pierwszego przesłuchania - "o wow, jakie to dobre!".
Smutne, że prawdopodobnie na tym się skończy. Któryś przedmówca dobrze napisał, że powinni rzucić to wszystko co mają teraz (bo z tego co widzę to straszny bałagan i chaos i sami nie wiedzą co się nadaje a co nie) i zacząć tworzyć od nowa. W sumie już mi wszystko jedno co od nich dostanę... po prostu brakuje mi zespołu i tyle xD
Predator
17.10.2015 21:26:02
O  IP: 82.143.187.35
"Na co mi cysterna jak ja jedno piwo na miesiąc wypijam jak dobrze pójdzie ;D"

Tym lepiej dla Ciebie, będzie Ci starczyć na bardzooo długoooo :) doceń gest, że podstawiam Ci pod chatę cysternę Whiskey m/
Adamas-na czarno
17.10.2015 20:39:08
O  IP: 192.162.151.216
A z wywiadu w zasadzie nic nowego bo to oczywiste, że pomysły przychodzą w najmniej nieoczekiwanym momencie itp. itd. etc.

O ile wydaje mi się, że od strony muzycznej raczej album nie będzie zaskoczeniem o tyle ciekawi mnie czy nastąpi jakaś ewolucja w tekstach.

A jakby Jamesowi zabrakło na nie pomysłów to ja chętnie pomogę :D
opelek
17.10.2015 20:38:16
O  IP: 188.146.1.248
Fajnie, że wszystko wyostrzają. Na DM zagrali metal brzmiący jak zwykły rock. Chciałbym aby na nowej płycie nawet typowo rockowe riffy brzmiały metalowo (tak było na black albumie, gdzie riffy miały rockowe zacięcie, ale cały czas był to metal).

Poza tym to nie może być ich ostatnia płyta. Może być to ich ostatnia ostra, metalowa płyta, ale nie ostatnia w ogóle.

Moim zdaniem powinni potem wydawać wyluzowane loady na koniec kariery i nikt by im z tego nie czynił wyrzutów.

Poza tym założę się, że gdyby nagle zamknęli ten interes po 2 latach James miałby już muzykę na 4 kolejne płyty. Bycie muzykiem to nie jest zawód, albo zajęcie tylko cząstka osobowości.
Adamas-na czarno
17.10.2015 20:29:42
O  IP: 192.162.151.216
Just-Me
To może poczęstujesz mnie odrobiną cvysterny jak Ci cała niepotrzebna? :))
a7xsz
17.10.2015 20:23:53
O  IP: 31.61.137.88
Just-Me

jeszcze Korn i Limp Bizkit
przecież jeździli z nimi razem w trasę

a tak w ogóle podoba mi się Twój tok, szkoda tylko że takie rzeczy tylko mówimy żartem i w fantazjach wymyślamy, Metę rządzą stare dziadki które myślą że robią wszystko dla kasy. O tym, jak bardzo są w błędzie i nie na czasie, zdołaliśmy się przekonać fiaskiem:
- Orion
- Lulu
- TTN 3D
666
17.10.2015 19:55:43
O  IP: 178.43.207.222
Disturbed,Slipknot? Od razu Dream Theater - Metropolis 1 - oni też byli zafascynowani

https://www.youtube.com/watch?v=2lxT_KtMsfo



Pokaż podgląd
Just-Me
17.10.2015 18:19:57
O  IP: 80.51.59.19
Na co mi cysterna jak ja jedno piwo na miesiąc wypijam jak dobrze pójdzie ;D
Predator
17.10.2015 17:15:56
O  IP: 82.143.187.35
Just dobrze gada, polać mu całą cysternę Whiskey :]
Just-Me
17.10.2015 17:08:17
O  IP: 80.51.59.19
Prosty sposób na zajebisty ostatni album.
1. Zatrudniamy Boba Rocka.
2. Nagrywamy 2 płytowe Garage Inc. Pierwsza płyta to covery nagrane po Garage nr 1 (The Kinks, Maiden, Morricone itd.) plus studyjne wersje utworów granych okazyjnie jak np Bridge School (Only Happy When IT Rains, Please Dont Judas Me itp). Druga płyta to covery najpopularniejszych grup po 2000 roku, grup które powstały dzięki Metallice, czyli Disturbed, Linkin Park, Avenged Sevenfold, Slipknot itd,itp (ale zaraz poleci gównoburza w komentarzach). Ciekawym pomysłem byłoby nagranie tej drugiej płyty z udziałem członków zespołów wyżej wymienionych. Jako bonus za 1000$ covery Symphony Of Destruction i Raining Blood xD. (to żart).
3. Mini trasa promująca zajebiście przyjęty album pokazujący, że panowie mają nadal jaja i talent.
4. Mając odświeżone umysły i pomysły po nagraniu tak różnorodnych coverów wchodzimy do studia ze świadomością, że musimy nagrać swój ostatni album, dorównujący popularnością BA, dźwiękiem Loadom, a zajebistością pierwszym 4 albumom. Kirka zamknąć z gitarą (bez waha) i niech tworzy arcydzieła. Larsowi przypomnieć, że skoro ma znowu więcej włosów na głowie to niech sobie dostawi kilka więcej bębnów. Jamesowi dać kartkę papieru, na której ma się zmieścić z riffami (żadnych kurwa tysięcy riffów bo później 10 lat siedzą i wybierają). Robertowi pewnie nie potrzeba motywacji, ale niech czasem kostki użyje, żeby bardziej pierdolnąć. Usunąć ze studia wszystkie "protolsy" i inne pierdoły. Dać im cysternę piwa i 3 miesiące na ogarnięcie albumu.
5. Trasa koncertowa przynosząca pierdyliardy dolców.
6. Emerytura.
7. Pożegnalna trasa.

:D
Predator
17.10.2015 16:02:44
O  IP: 82.143.187.35
Drażnią tylko chłopaków. Jacy ci fani i dziennikarze upierdliwi, tylko album, muzyka, album i muzyka. Słuchać nie idzie, zapytaliby lepiej o ich pasje, jak się w rodzinie układa i to co robią poza metalliką :P co teraz są za fani to ja nie wiem
a7xsz
17.10.2015 15:15:18
O  IP: 31.61.136.6
nauczyłeś się grać na perkusji?
dołączyłeś do jakiegoś zespołu?
_Egon_
17.10.2015 14:57:53
O  IP: 148.81.24.22
James uczy się wygadywać farmazony od Larsa. Dziennikarz nieprzygotowany. Zadaje pytania na temat który Jamesa nie interesuje i drażni. By zapytał o koncerty lepiej !
a7xsz
17.10.2015 14:19:54
O  IP: 31.61.136.6
o Shadow of the cross każdy wie.

a proces miksowania i mieszania to widzieliśmy na przykładzie co zostało wycięte i użyte z Death Is not the end.
a7xsz
17.10.2015 14:18:31
O  IP: 31.61.136.6
Marios

A może już je usłyszałeś. Jako że panowie mają skłonność do wykorzystywania swoich starych niezrealizowanych pomysłów, nie zdziwiłbym się jakby część DM i BM (a nawet Lulu?) to były riffy z sesji STA. Ba, uważam że do tej pory coś mają w zanadrzu. Kto wie, czy na new album jeden kawałek to nie będzie miks riffu z 2007 roku, wstęp z 2002, solo z 2015, bridge z 2012.
Predator
17.10.2015 14:04:10
O  IP: 82.143.187.35
Żeby się tylko nie okazało, że te 22 utwory z sesji Angera są ciekawsze niż album, ot podobna sytuacja jak z DM i BM :P

Marios jest gdzieś możliwość posłuchania tego White Lightning w wykonaniu Mety? Czy nie jest nigdzie dostępny? Jeżeli tak to skąd o nim wiadome?
Co masz na myśli z "kabiną pogłosową" i "pokusą"?
1 2
OVERKILL.pl © 2000 - 2024
KOD: Marcin Nowak